וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "זרקו מספרים לא נכונים במטרה להוציא אותי באור שלילי"

25.12.2014 / 22:33

רכז נבחרת ישראל הודיע שיחכה להזדמנות ב-NBA ונתן את הגרסה שלו לשבוע הסוער בו ניהל מו"מ עם מכבי ת"א והפועל ירושלים: "לא אוכל לחיות עם עצמי בידיעה שוויתרתי על הזדמנות גדולה בשביל כסף"

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
לא מוותר על החלום. גל מקל/AP

אחרי השחרור מניו אורלינס והמשא ומתן שלא צלח מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים, פרסם הערב (חמישי) גל מקל תגובה רשמית לכל מה שעבר עליו בשבוע האחרון.

רכז נבחרת ישראל אמר: "בשבוע שעבר אחרי ששוחררתי מניו אורלינס קיבלתי מספר הצעות מאירופה ומהארץ. רציתי לתת את הכבוד הראוי ולהקשיב לכולם... זה לא סוד שאני מאוד רוצה להישאר ב-NBA ואני מאמין בלב שלם שאני יכול להצליח בליגה הזו, אבל באותה נשימה אני מאוד רוצה לשחק, להוביל ולממש את עצמי.

"במהלך השבוע רציתי לשים על השולחן את כל ההצעות והאפשרויות שיש, לנתח אותם ולקבל החלטה שאיתה אני ארגיש שלם. אחרי שקיבלתי הערכה מפורטת וניתוח לגבי השוק ב-NBA והקשבתי לכל ההצעות מהארץ ומאירופה, קיבלתי החלטה עם עצמי שאני רוצה להמשיך להילחם ולחכות להצעה וסיטואציה טובה מה-NBA.

"בחודשיים האחרונים סבלתי מחוסר מזל גדול בשלושה-ארבעה מקרים שונים, אבל אני עדיין מאמין שהכל יכול להסתדר. בליגה כל כך לא צפויה יכול מאוד להיות שהזדמנות כזו תגיע ויכול להיות שלא, אבל אני לא חושב שאני אוכל לחיות עם עצמי בידיעה שוויתרתי על הזדמנות גדולה בשביל כסף ובגלל חוסר סבלנות.

"ביומיים האחרונים קראתי ושמעתי קולות שזרקו מספרים לא הגיוניים ולא נכונים לאויר במטרה להוציא אותי באור שלילי, אז בהזדמנות זו אני רוצה להדגיש שהדברים לא קרובים למציאות ולא נכונים. אם הייתי חוזר לארץ/אירופה, הייתי מוכן לוותר על הרבה מאוד כסף השנה בשביל לקבל גמישות ונגישות ל-NBA מצד אחד, אבל כמובן שהייתי רוצה להבטיח את העתיד המקצועי והכלכלי שלי במקום שאני אוהב ובמקום שאני מתחבר אליו לשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully