וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור: "אני יודע מה עדן בן בסט מרגיש, גם אני עברתי את זה"

25.12.2014 / 16:25

קשר מכבי תל אביב התייחס לספסולו של חברו ואמר: "כשהגעתי לפה, לא הייתי בכושר טוב, אבל עבדתי קשה והראיתי מה יש לי". פאקו: "לא נחזיר את חואן פאבלו מוקדם מדי, יש לנו אמון בברק לוי"

one

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הליגה מול הפועל רעננה, שייערך ביום ראשון (20:30, ספורט 1 ו-HD) במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. היום (חמישי) ערכו הצהובים את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק, בה דיברו מאמן הקבוצה פאקו אייסטרן והקשר נוסא איגייבור.

פאקו התייחס לשלל השאלות לגבי עדן בן בסט והעובדה שאינו משחק: "תמיד כשמישהו משחק, ישאלו למה מישהו אחר לא משחק. שחקנים צריכים לגלות סבלנות". על מצבם של קרלוס גרסיה וחואן פאבלו, שסבלו מפציעות, אמר המאמן: "קרלוס עדיין קצת סובל מכאבים וחואן פאבלו עדיין לא כשיר, נראה בימים הקרובים מה יהיה. אני לא מודאג כי יש לנו שני שוערים מצוינים ולא נחזיר את חואן פאבלו לפני שיהיה כשיר לחלוטין".

פאקו רמז על ההרכב שעשוי לפתוח מול רעננה: "לשחקנים ששיחקו במשחקים האחרונים מגיע קרדיט ולהמשיך לשחק כי הם היו טובים. שחקנים צריכים להמשיך לחכות להזדמנות שלהם. אני מבין ששחקן עם ניסיון כמו של עדן בן בסט יכולים להיות קצת מאוכזבים שהם לא משחקים. זה מה שקרה בהתחלה גם עם נוסא איגייבור".

הקשר הניגרי נוסא איגייבור התייחס אף הוא לשאלות לגבי עדן בן בסט: "אני חושב שהמאמן כבר דיבר על עדן ואין הרבה מה שאנחנו יכול להוסיף. כשאני לא שיחקתי, ידעתי שאני צריך להשתפר. לא הייתי בכושר כשהגעתי, אבל עבדתי קשה והראיתי מה יש לי. עדן הוא שחקן מצוין וחבר טוב, אני יודע מה הוא מרגיש. גם אני הייתי צריך לחכות להזדמנות שלי.

"כשאתה עולה למגרש ועושה את העבודה שלך, זה מה שחשוב. אנחנו אוהבים את הקהל שלנו והוא חשוב לנו. אני חזק ואני יודע מה אני רוצה. אני דבק במשחק שלי ועושה את מה שאני צריך לעשות במגרש".

נוסא איגייבור, מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן למפגש מול רעננה. איגייבור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully