וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון בספק לשבת, סיראז' נסאר צפוי להחליפו

25.12.2014 / 12:53

הקשר עדיין סובל מפציעה ולא צפוי לשחק מול הפועל פתח תקוה. אג'ידה יוזמן לפגישה לגבי עתידו. גורם לגבי ההתעניינות בנאסר: "הוא מסיים חוזה, ולכן לא להשאלה"

מאור מליקסון הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
צפוי להחמיץ את הפועל פתח תקוה. מליקסון/אדריאן הרבשטיין

"היה לנו מבחן קשה מאוד, במיוחד בעשרה שחקנים, אבל עשינו את זה כמו שצריך עם משמעת טקטית יוצאת דופן עם מוכנות ונחישות. הצלחנו לצמצם את הפערים מהמובילות". כך אמר הבוקר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי במהלך אימון נוסף של הקבוצה, לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה. לוי הוסיף ואמר: "זה יהיה משחק קשה כי אני רוצה להאמין שמול סכנין זה היה יוצא דופן ונבוא עם היערכות טובה. בסכנין לא יצרנו מוכנות ומוטיבציה גבוהה, אבל שחקן טוב או קבוצה טובה לא חוזרת על טעות פעמיים. במשחקי הבית הצלחנו עד היום, אני מקווה שנמשיך כך". על ההחלטה להרחיק את רועי גורדנה אמר: "זאת הייתה החלטה מחמירה מאוד, אבל זה מאחורינו".

הקשר מאור מליקסון עדיין פצוע וסיראז' נאסר, שהוזכר הבוקר כמועמד להפועל חיפה, עשוי להחליפו בהרכב במוצאי שבת (17:45, וסרמיל). על כך אמר המאמן: "הוא יחזור לאימונים ואם יצליח אז הוא ישחק. אם לא, הוא ייעדר עוד משחק אחד. אני שואף שיחזור כבר למשחק הקרוב, אחרת נאסר יפתח". לגבי נאסר, במועדון לא מתכוונים להשאילו עד תום העונה, משום שהוא מסיים חוזה בסופה. "אם נאסר ירצה ללכת, המטרה היא למכור אותו, לא להשאיל. אבל קודם כל נשב ונראה אם אפשר להחתים אותו לעונה נוספת", אמרו במועדון.

כפי שפורסם אתמול, במועדון החלו במגעים עם השוער אוסטין אג'ידה, שעשוי לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות. אג'ידה, בעל השכר הגבוה ביותר בקבוצה, מעוניין להישאר בבירת הנגב אם יסוכמו התנאים הכספיים ובימים הקרובים תיערך פגישה בין הצדדים בליווי נציגו, אבי נימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully