וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנד סקוט: "נצטרך לתת למכבי את המכה הראשונה, כמו בפעם שעברה"

אחרי ההצגה המרשימה נגד נס ציונה, מתכונן הגארד האמריקאי של הפועל תל אביב לדרבי בשבת: "מלא בביטחון בקבוצה שלי". דאגה באדומים מפציעתו של הקפטן מתן נאור

מארק ליונס שחקן עירוני נהריה (ימין) מול דוראנט סקוט שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
כבר עם הפנים לדרבי. דוראנט סקוט/מגד גוזני

הפועל תל אביב העפילה אמש (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר שגברה 78:92 על עירוני נס ציונה במשחקה האחרון בהדר יוסף. האדומים יחזרו היום לאימונים לקראת משחק רבע הגמר נגד מכבי תל אביב ביום שבת, כשכבר בשעות הצהריים הם צפויים להודיע על פתיחת מכירת 1,100 כרטיסים להתמודדות. בהפועל מאמינים כי תוך מספר שעות ימכרו כל הכרטיסים למשחק.

"אני נותן את כל הקרדיט למאמן, הוא הכין אותנו מצוין למשחק הזה אחרי ההפסד במשחק הקודם", פרגן דוראנד סקוט לעודד קטש, אחרי שהגארד האמריקאי התפוצץ על הפרקט עם 31 נקודות, שיא קריירה, "רצינו לנצח את המשחק הקודם אבל לא שיחקנו ביכולת הטובה ביותר שלנו, הוא הפעיל עלינו לחץ אמר לנו דברים שלא רצינו לשמוע וזה גרם לנו למוטביציה ככה ששיחקנו כל כך טוב. היה לי מזל שקלעתי זריקות היום".

סקוט, שהצטיין גם בניצחון על מכבי תל אביב ביד אליהו לפני כחודש וחצי, יודע שהפעם הסיפור צפוי להיות שונה לגמרי, "אנחנו מכירים את מכבי והם קבוצה נהדרת, הם יבואו אגרסיביים ונצטרך להשתוות עליהם, ולתת את המכה הראשונה כמו שעשינו בפעם שעברה. אני מלא בביטחון בקבוצה שלי, יינסי גייטס יכול לקלוע מתי שהוא רוצה, לארי קולע נהדר, נצטרך לבוא לאימון ונקשיב למאמן ונהיה באותו הכיוון. החלום של כל שחקן לנצח שוב באותה התוצאה, הם יבואו עם מטרות שונות בהתקפה ובהגנה ונצטרך להתאים את עצמנו לזה. אנחנו רוצים לנצח ולעלות לחצי הגמר, נקווה להגיע לשם".

בהפועל כבר קיבלו את ההחלטה לממש את האופציה שיש להם על סקוט לקראת העונה הבאה, ויודיעו על כך לשחקן בסיום העונה, "אני אשמח להשאר כאן, אני נהנה מהצוות, השחקנים והאוהדים. הקהילה פה מדהימה, זה מרגיש כמו הבית בשבילי, זאת השנה השנייה שלי מחוץ לארצות הברית, השנה שעברה לא הייתה טובה בשבילי, ואני ארצה לחזור. כשהעונה תיגמר נדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully