וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצעה של מכבי תל אביב לגל מקל פשוט לא מקובלת"

25.12.2014 / 9:38

הרכז מתרחק מחזרה לצהובים, מקורביו: "גל היה מוכן ללכת רחוק מאוד כדי להגיע למכבי". מקל ממשיך להתלבט אם לחכות להצעה מה-NBA, אופציית ניו אורלינס נשארה פתוחה

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יוותר על החלום? גל מקל/קובי אליהו

גל מקל ככל הנראה לא יגיע למכבי תל אביב. מקורביו של השחקן סיפרו הבוקר (חמישי) כי ההצעה הכספית שקיבל רחוקה מלהתקרב למה שביקש. "גל היה מוכן ללכת רחוק מאוד כדי להגיע למכבי, ההפסדים הכספיים שלו בגלל המס היו גורמים לכך שהוא כמעט ולא מרוויח מהחזרה שלו, אבל ההצעה שלהם פשוט לא מקובלת". לוואלה! ספורט נודע שמקל היה מוכן לשכר נמוך משמעותית בחצי עונה הקרובה, אך ציפה לקבל שכר גבוה יותר בשנתיים שלאחר מכן, אך מכבי תל אביב הציעה שכר של פחות מחצי מיליון דולר.

מקל צפוי לקבל בקרוב החלטה האם להמשיך ולחכות ל-NBA. "לאורך כל הדרך הסוכנים האמריקאים וגם גל יודעים שאם הוא בוחר להמשיך ולחכות ל-NBA הוא יקבל הזדמנות וישחק עוד העונה", אמר אחד מאנשיו במהלך הלילה. השיקול המרכזי שעומד בפני מקל הוא הרצון שלו לשחק כדי לא לסיים עונה עם מספר מועט מאוד של משחקים. השחקן יודע כי יקבל מספר משחקים בקבוצות ה-NBA בזכות העובדה כי החל מה-5 לינואר קבוצות בליגה יכולות להחתים שחקנים על חוזים ל-10 ימים, אך השאלה היא האם אותן קבוצות יתנו לו את החוזה עד סיום העונה לאחר תקופות המבחן, וזאת אחת השאלות שמטרידות אותו ואת סוכניו.

כזכור, בשתי פגישות שנערכו בין סוכנו של מקל לאנשי מכבי תל אביב ביקש הראשון סכום של מתקרב למיליון דולר לעונה, עם אופציות יציאה ל-NBA בכל קיץ. במכבי תל אביב הגישו הצעה נמוכה יותר, אך גורמים במועדון היו אופטימיים אתמול בצהריים לגבי האפשרות שהשחקן יחתום.

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
ילבש שוב את המדים הללו? גל מקל בניו אורלינס/AP

מקל ישוב מחר לטמפה, שם יחזור להתאמן תחת המאמן האישי דייויד ת'ורפ, אחרי ששהה שבוע בניו יורק. אחת הקבוצות שהוזכרו כמועמדת לקלוט אותו מספר פעמים במהלך התקופה האחרונה היא אינדיאנה, אך על פי עיתונאים מקומיים קשה לראות כיצד העובדה הזאת מסתדרת עם חזרתו של הרכז המוביל של הקבוצה ג'ורג' היל לכשירות במשחק האחרון. לפייסרס לא פחות מארבעה רכזים בסגל בשלב הזה.

אפשרות נוספת שנשארה פתוחה היא חזרה לחוזה של עשרה ימים במדי ניו אורלינס. הפליקנס עדיין מקווים לצרף את ג'מיר נלסון מבוסטון, ומחכים להתפתחויות בשוק השחקנים, אך אנשי הקבוצה לא פסלו את אפשרות החזרתו של מקל לאחר שחרורו בשבוע שעבר.

עדכון ראשון: 7:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully