וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "דרבי זה תמיד מעניין, יהיה משחק נחמד"

24.12.2014 / 22:53

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מהניצחון 78:92 על עירוני נס ציונה, שסידר לקבוצה שלו כרטיס לרבע גמר הגביע ומפגש מול מכבי תל אביב. נדב זילברשטיין, שספסל את מאיר טפירו במחצית השנייה: "הוא היה לא טוב, זה קורה"

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב (ימין) עם אורי שלף. ברני ארדוב
יכול להיות מבסוט. קטש עם אורי שלף/ברני ארדוב

הפועל תל אביב נפרדה הערב (רביעי) מהאולם בהדר יוסף לפני המעבר לאולם הדרייב-אין החדש, ועשתה את זה בצורה הכי טובה שיש. האדומים ניצחו 78:92 את עירוני נס ציונה ועלו לרבע גמר גביע המדינה. דוראנד סקוט בלט אצל הקבוצה של עודד קטש עם 31 נקודות במשחק שדי נגמר כבר ברבע הראשון, בו הצליחו האדומים לפתוח פער בלתי ניתן למחיקה.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש התייחס לפתיחה האדירה של קבוצתו: "השנה עוד לא קרה לנו דבר כזה, אבל הגיע הזמן. הייתה לנו שיחה חשובה מאוד אתמול לפני האימון והשחקנים הגיבו בהתאם". קטש נשאל על סקוט וההשוואות בינו לבין קרלון בראון, ששיחק בהפועל תל אביב בעונה שעברה, ואמר: "אין דרך אחת לעשות את הדברים, הם שחקנים שונים לגמרי. דוראנד וקרלון בראון שחקנים שונים, אבל טובים מאוד".

מאמן האדומים לא התחמק מהשאלות לקראת הדרבי הצפוי ביום שבת ברבע הגמר. "אני חושב שדרבי הוא תמיד מעניין, לשחק נגד מכבי זה תמיד מאתגר. יהיה נחמד", אמר קטש והתייחס לדרבי הקודם בו ניצחה קבוצתו 58:78, "אני רוצה להאמין שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. המשחק הקודם היה יוצא דופן מבחינת שתי הקבוצות".

קטש דיבר על האולם אותו עזבה הפועל תל אביב והחדש אליה היא עוברת: "אני אתגעגע לכמה מהאנשים פה באולם, אבל כולם כל כך מתרגשים מהכניסה לאולם החדש שאני מקווה שלא אתגעגע לאולם פה".

בהתייחס לעומס הצפוי לקבוצה אמר קטש: "אין מה לעשות עם זה שזה משחק שלישי בשישה ימים. מחר יהיה אימון של התאוששות, אימון טקטי שנראה בו דברים. בשביל הפועל תל אביב דרבי זה לא עוד משחק, והשחקנים נמצאים כאן מספיק זמן כדי לקבל את האנרגיות הדרושות. הרבה דברים הם בראש, והגוף שלנו וגם הראש שלנו יכול לעשות יותר דברים גדולים".

כוכב המשחק דוראנד סקוט אמר: "שיחקנו הכי חזק שאפשר מתחילת המשחק. הרגשנו לא טוב אחרי המשחק האחרון ואני שמח שהחזרנו לקהל שלנו על ההפסד. אני מאושר מההופעה שלנו כקבוצה ואני מחכה למשחק הבא כדי לנצח בו".

על הדרבי אמר הפורוורד: "אני מקווה שנוכל לנצח את מכבי תל אביב. היא קבוצה פנטסטית, יש לה שחקנים מצוינים, אבל אנחנו צריכים לבוא מרוכזים". לסיום, החמיא השחקן למאמנו: "קטש הוא מאמן של שחקנים והוא לא מפסיק עד שהדברים עובדים. הוא מאמן נהדר".

מאמן המפסידה נדב זילברשטיין החמיא למנצחת ואמר: "נכנסנו רע מאוד למשחק, ייאמר לזכות הפועל שהם באו מצוין למשחק שיכול היה ללכת להם גם רע. לא היינו במשחק ברבע הראשון וכשכבר הראינו סימני חיים ומומנטום, כבר היה קשה לחזור למשחק".

זילברשטיין התייחס לעובדה שמאיר טפירו לא שותף בכלל במחצית השנייה: "מאיר היה לא טוב, זה קורה. הוא גם עדיין לא ב-100% בריאות, אתמול הוא לא התאמן, הוא היה לא טוב, הלכנו לכיוונים אחרים וזה קורה. אני לא חי את החיים בדיעבד, עובדתית מאיר עזר לנו לנצח בהרבה משחקים עד היום, אבל הוא גם היה בדקות הלא טובות שלנו היום".

עוד הוסיף זילברשטיין לגבי טפירו: "שום דבר מיוחד לא קרה עם מאיר, הוא התחיל את המשחק לא טוב כמו כולם, אני לא אוהב לתלות את זה אבל מאוד מאמין ששחקנים שלא מתאמנים באופן סדיר זה מאוד קשה להיות 100 אחוז ביכולת, ואתמול הוא לא התאמן כי היו לו כאבים ואני מרגיש שקצת קשה לו, החלטנו ללכת לכיוונים אחרים במשחק הזה. אני מקווה שעשרת הימים הקרובים יעשו לו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully