וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הולך להיות דרבי מעניין ביום שבת"

מכבי תל אביב מחצה את הפועל עפולה בשמינית גמר הגביע, ומאמן הצהובים מחכה להפועל תל אביב בשלב הבא. על המאמץ לחיזוק הסגל: "צריך למצוא את הסיטואציה והתקציב הנכון"

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עשה למכבי תל אביב חיים קלים. לנדסברג/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב לא מעדה במשחק שמינית גמר הגביע הערב (רביעי) והביסה בחוץ את הפועל עפולה 60:97 בדרך לרבע הגמר. מי שעשה לצהובים את החיים קלים הוא סילבן לנדסברג. אלופת אירופה פיגרה במהלך הרבע הראשון, אבל אז הפורוורד, שנמצא בכושר התקפי מצוין, החל להפציץ מכל טווח, והעביר לידיה את השליטה במשחק. ברבע הרביעי לנדסברג נח, וגם בלעדיו הצהובים חגגו ועלו לשלב הבא.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "הרבע הראשון גרם לי לקצת חששות, אמרתי בפסק הזמן שצריך לכבד אותם ושיש להם פוטנציאל. החבר'ה שלנו התעוררו באיזשהו שלב, וגמרו את המשחק. יש פה צעירים עם הרבה פוטנציאל, במשחקים כאלה יש לי הזדמנות לתת להם צ'אנס, והם נותנים תפוקה יפה".

לגבי המאמצים לחזק את סגל הקבוצה: "אנחנו צריכים למצוא את הסיטואציה והתקציב הנכון כדי לסגור את השחקנים שאנחנו רוצים, נחכה לראות מה קורה ביום-יומיים הקרובים".

לקראת הדרבי ברבע הגמר אמר גודס: "זה היה די צפוי מראש. הולך להיות דרבי מעניין ביום שבת, נתקדם לעבר המשחק הזה במטרה להעפיל לחצי הגמר".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
העיר את השחקנים בפסק הזמן. גודס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully