וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו: "ברור לכולם שאני שחקנית של טופ 100 בעולם"

הטניסאית הישראלית יוצאת עם ביטחון רב לטורניר אוקלנד: "אחרי שכבר הגעתי למקום ה-79 בעולם, ברור לי שאני שייכת לשם ויכולה להשיג דירוג גבוה הרבה יותר מדירוג השיא שהייתי בו בשנה שעברה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בטוחה בעצמה לקראת 2015. גלושקו/מערכת וואלה, צילום מסך

יוליה גלושקו תמריא הלילה (רביעי) לניו זילנד כדי להשתתף בטורניר אוקלנד, המהווה הכנה לאליפות אוסטרליה, ונשמעה בטוחה בעצמה לקראת עונת 2015. "ברור לכולם שאני שחקנית של טופ 100 בעולם, הייתי שם ואני יודעת שבמהלך 2015 אני אחזור לשם", אמרה גלושקו, שהעבירה אחר הצהרים אימון לדוגמא עם ילדי אקדמיית הטניס של ITP בתל אביב, המשתתפים במחנה אימונים בינלאומי עם מאמנים מגרמניה, צרפת ויוון, "אני מגיעה לפתיחת העונה אחרת מכפי שהגעתי לכל עונה בעבר. עשיתי הכנה מצוינת לקראת העונה שבפתח, עבדתי קשה מאוד ומי שראה אותי באליפות ישראל יכול היה לראות את המגמה. אני מגיעה לעונה החדשה הרבה יותר בוגרת, יותר מסודרת במחשבות ויותר ממוקדת במטרה".

"אני מקדימה לצאת לניו זילנד בעיקר כדי להתאקלם שם ולהתרגל למזג האוויר הקיצי ולהבדלי השעות", אמרה המדורגת 153. "אני רוצה להגיע השנה הכי מוכנה שאפשר גם לאוקלנד ובהמשך גם לאליפות אוסטרליה הפתוחה. מדובר בשני טורנירים מאד חשובים והמטרה שלי היא לעבור את המוקדמות, להיכנס להגרלה הראשית ולצבור נקודות דרוג חשובות. הכי גבוה שאפשר בטופ 100, זו המטרה בשנה הקרובה. בעיקרון אני מגיעה לשנה כשאין לי הרבה נקודות להגן עליהם, זה נותן לי יתרון, רצף הצלחות בטורנירים יביא אותי חזרה לטופ מאה.

"לי ברור שאני שחקנית טופ מאה, לפני שהייתי שם לא הייתי בטוחה שאני שייכת לשם, אבל אחרי שכבר הגעתי למקום ה-79 בעולם, ברור לי שאני שייכת לשם ויכולה להשיג דירוג גבוה הרבה יותר מדרוג השיא שהייתי בו בשנה שעברה. בעבר הדברים התחברו פחות טוב, אבל הצוות שלי ואני הסקנו את המסקנות המתבקשות, ערכנו את השינויים המתבקשים ועכשיו אני מגיעה מוכנה יותר מתמיד, גם פיזית וגם מנטלית. היום אני הרבה יותר בוגרת, ברור לי שזה עומד להיות קשה ויכול להיות שהדרך חזרה למאיה לא תתחיל כבר בניו זילנד ובאוסטרליה, אני מוכנה לכל ומאמינה שיהיה טוב, אפילו טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully