וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש סמית' חתם ביוסטון, קווין מקהייל האריך את חוזהו

הפורוורד ששוחרר מהפיסטונס בחר בקבוצה של חברו הטוב דוויט הווארד: "נוכל לעשות משהו מיוחד ביחד". המאמן חתם לשלוש עונות נוספות וירוויח כ-12 מיליון דולר

ג'וש סמית' שחקן דטרויט פיסטונס. AP
מגיע לטקסס. ג'וש סמית'/AP

ג'וש סמית' חתם הלילה (בין רביעי לחמישי) ביוסטון, יומיים אחרי ששוחרר במפתיע מדטרויט. הפורוורד המוכשר היה מחוזר על ידי קבוצות רבות ברחבי הליגה, ביניהן מיאמי, דאלאס, סקרמנטו, ממפיס והקליפרס, אך בחר ברוקטס, בין היתר בזכות חברותו הקרובה עם דווייט הווארד, וגם העובדה שהטילים הבטיחו לו מקום בחמישייה. "זו תקופה מרגשת עבורי", אמר סמית' לאחר החתימה. "האפשרות להתאחד עם חבר טוב גורמת לי לחשוב שנוכל לעשות משהו מיוחד ביחד. וגם לשחק לצד השוטינג גארד הטוב בעולם כרגע, ג'יימס הארדן, מה עוד אפשר לבקש?".

בנוסף, פתיחת העונה הנפלאה של יוסטון הביאה את ראשי המועדון להאריך את חוזהו של המאמן קווין מקהייל בשלוש עונות נוספות. עד הערב, חוזהו של המאמן המוערך אמור היה להסתיים בקיץ הקרוב, אך כעת הוא יישאר בטקסס עד קיץ 2018, ואמור להרוויח כ-12 מיליון דולר בתקופה הזאת.

מקהייל (57), שזכה בשלוש אליפויות עם בוסטון סלטיקס הגדולה של שנות השמונים, התחיל לאמן ב-2005 במינסוטה. בקיץ של 2011 החליף את ריק אדלמן ביוסטון, ולהוציא את עונתו הראשונה בתפקיד, הוליך את הרוקטס לפלייאוף בשתי עונותיו הבאות (אז נעצרו בסיבוב הראשון). העונה, אף שנאלץ להסתדר במשחקים רבים ללא דווייט הווארד, הצעיד את הרוקטס למאזן מפתיע מאוד של 7:20, שכרגע מציב אותם במקום הרביעי במערב.

מאמן יוסטון רוקטס קווין מקהייל. GettyImages
צעד ראוי של הרוקטס. קווין מקהייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully