וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את הפועל עפולה 60:97 ועלתה לרבע הגמר הגביע

סילבן לנסברג הפגיז 25 נקודות והוביל את אלופת אירופה לניצחון קליל על מוליכת הלאומית. ג'ייק כהן הוסיף 20 לצהובים. גודס ושחקניו יפגשו את הפועל תל אביב ברבע הגמר שייערך בשבת

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
על אוטומט. לנדסברג/אדריאן הרבשטיין

סילבן לנדסברג לא עוצר. הפורוורד של מכבי תל אביב סיפק הערב (רביעי) עוד הצגה, הפעם בשמינית גמר גביע המדינה, כשהפגיז 25 נקודות והוליך את מכבי תל אביב לניצחון מוחץ בתוצאה 60:97 על הפועל עפולה. אלופת אירופה, ללא בריאן רנדל שקיבל מנוחה, פיגרה ברבע הראשון, אבל בזכות יכולתו המצוינת של לנדסברג השתלטה על המשחק ולא הסתבכה מול מוליכת הליגה הלאומית. ג'ייק כהן קלע 20 לצהובים, דווין סמית' הוסיף 13.

מכבי תל אביב מחכה ברבע הגמר שייערך בשבת להפועל תל אביב, שניצחה את נס ציונה. עפולה, שקיוותה לחולל סנסציה, תתרכז במאמצי העלייה לליגת העל. דייויד לאבו הוביל אותה עם 18 נקודות.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול שאנון שורטר שחקן הפועל עפולה. אדריאן הרבשטיין
מכבי תל אביב התקשתה ברבע הראשון. שורטר עוצר את סמית'/אדריאן הרבשטיין

רבע 1

הפועל עפולה עלתה בחמישייה עם גיא לביא, שנון שורטר, סטו דאגלס, גלעד קרני ודייויד לאבו. מכבי תל אביב עלתה עם יוגב אוחיון, ג'רמי פארגו, דווין סמית', ג'ייק כהן ואלכס מאריץ'.
עפולה הייתה אגרסיבית בפתיחה, לחצה בהגנה ועלתה ל-2:6. הצהובים הציגו משחק מפוזר, איבדו חמישה כדורים ברבע, ואחרי חמש דקות המארחת הוליכה 6:10. סופו נכנס במכבי, אבל החטאות שלו ושל היינס, יחד עם שלשה של סטו דגלאס העלו את עפולה ל-10:17. שלשה שללנדסברג חתמה ריצת 0:7 של אלופת אירופה, והרבע הראשון הסתיים בשוויון 17:17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטו דגלאס שחקן הפועל עפולה מול מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מתח את אלופת אירופה במשך רבע אחד. סטו דגלאס/אדריאן הרבשטיין

רבע 2

לנדסברג העלה את מכבי תל אביב ליתרון ראשון, והיתרון החליף ידיים במשך כמה דקות. חדירות של פארגו ולנדסברג סיבכו את שחקני עפולה בעבירות, והצהובים עלו ל-23:30. בשלב הזה סילבן לנדסברג התשלט על המשחק, קלע מכל טווח, ווהיבל את מכבי תל אביב ליתרון 29:43. הצהובים המשיכו בקצב המהיר וירדו למחצית ביתרון 31:49.

לנדסברג הוליך את קלעי מכבי תל אביב במחצית עם 15 נקודות ב-16:28 דקות משחק, ג'רמי פארגו הוסיף 11 ומרקיז היינס תרם 8. סטו דגלאס הוליך את עפולה עם 12 נקודות בשני הרבעים הראשונים.

רבע 3

לנדסברג המשיך לייצר נקודות עבור מכבי תל אביב, דווין סמית' נכנס לעניינים והצהובים שמרו על יתרונם הדו-ספרתי. עפולה קלעה רק 2 מ-12 מחוץ לקשת עד אמצע הרבע, וחמש דקות לסוף הרבע הצהובים הוליכו 44:65. שורטר ודגלאס מנעו מעפולה להתפרק, ג'ייק כהן עשה עבודה טובה בצבע עבור מכבי תל אביב, ולנדסברג, נו, הוא היה כבר בזון. הפורוורד הפגיז 25 נקודות והוביל את מכבי תל אביב ליתרון 48:78.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הצגה גדולה. לנדסברג/אדריאן הרבשטיין

רבע 4

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. לנדסברג ירד לנוח והפועל עפולה ניסתה למזער נזקים ולצאת מהמפגש בהפסד מכובד. זה לא ממש הצליח למארחת, שראתה את הצהובים שועטים קדימה עד לניצחון מוחץ בתוצאה 60:97.

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 25 (8 מ-10 ל-2), ג'ייק כהן 20 (3 מ-5 ל-2, 3 מ-4 ל-3, 5 מ-6 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים, דווין סמית' 13, מרקיז היינס 12 ו-5 אסיסטים, ג'רמי פארגו 11 ו-5 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס 6, ארד הררי 4, אור לאומי 2, יוגב אוחיון 2 ו-7 אסיסטים, אלכס מאריץ' 2.

קלעו להפועל עפולה: דייויד לאבו 18 (9 מ-19 מהשדה), סטו דגלאס 16, שאנון שורטר 15 ו-11 ריבאונדים, גיא לביא 5 ו-5 אסיסטים, גלעד קרני 2, עמית גרשון 2, אליה סרור 2, בן אלאף, אדיר כהן ויאיר הררי שותפו ולא קלעו.

האוהדים הצהובים עשו את הדרך לעפולה כדי לתמוך בקבוצה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully