וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקאוטים של ווסטהאם וטוטנהאם יגיעו לראות את ערן זהבי"

24.12.2014 / 12:55

באנגליה טוענים כי נציגים של שני המועדונים יגיעו לראות את קשר מכבי תל אביב נגד רעננה ובאר שבע, ומעריכים כי ניתן יהיה לצרף אותו תמורת שלושה מיליון ליש"ט. "זה סיכון מחושב שהן עשויות לקחת"

one

ערן זהבי ממשיך למשוך את תשומת לב הקבוצות האנגליות, ואחרי פרסום הדיווחים לגבי ההתעניינות של טוטנהאם בקשר מכבי תל אביב, באתר "caughtoffside" מפרסמים היום (רביעי) כי טוטנהאם ו-ווסטהאם ישלחו סקאוטים לישראל כדי לצפות מקרוב בשחקן.

על פי הדיווח, נציגים של שתי הקבוצות יגיעו למשחקים של האלופה נגד הפועל רעננה והפועל באר שבע. על פי ההערכות בדיווח, מעברו של זהבי עשוי להגיע לכשלושה מיליון ליש"ט. "זה סיכון שטוטנהאם ו-ווסטהאם יהיו מוכנות לקחת אחרי שהן יצפו מקרוב בקשר מכבי תל אביב בפעולה", נכתב. בנוסף, נטען עוד כי גם קווינס פארק ריינג'רס, סטוק וליל הצרפתית מעוניינות בזהבי.

ערן זהבי חוגג עם שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעזוב? ערן זהבי/ברני ארדוב

זהבי מושך התעניינות באירופה בעיקר לנוכח המספרים שהוא מעמיד העונה כשיש לו כבר 16 שערים העונה ב-12 משחקים והוא מחזיק ברצף של 17 משחקים שבהם הוא כבש בכל אחד. חשוב להדגיש כי לזהבי יש חוזה לחמש שנים במכבי תל אביב ולאחרונה הוא הדגיש: "פאקו לא צריך לשכנע אותי להישאר. יש לי חוזה לחמש שנים במכבי תל אביב. לפאקו אין עבודה כל כך קשה".

בכל מקרה, אם אחת הקבוצות תחליט לצרף את זהבי כבר בחלון ההעברות הקרוב, מכבי תל אביב תדרוש סכום של חמישה מיליון יורו מאחר ולשחקן אין סעיף יציאה בינואר. הסעיף בגובה של שני מיליון יורו תקף רק למעבר בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully