וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 24.12

מנצ'סטר סיטי רוצה את מנדז'וקיץ', טורס יחליפו? אלג'רו אליה הושאל מוורדר ברמן לסאות'המפטון, טינו קוסטה עבר לגנואה, ליברפול מחפשת שוער. חאתם בן ארפה מבוקש בריביירה, וידיץ' מחפש קבוצה

שחקן גרמיו לשעבר, זה רוברטו. GettyImages
בלתי נגמר. זה רוברטו/GettyImages

העברות

* אמיל הסקי, 36, לשעבר חלוץ נבחרת אנגליה, חתם בבולטון מליגת המשנה. הסקי, שהרשים את ניל לנון במבחנים אחרי שעזב את הליגה האוסטרלית, ישתף פעולה עם איידור גודיונסן.

* נסגר המעבר של אלג'רו אליה מוורדר ברמן לסאות'המפטון. ההולנדי בן ה-27 יושאל לסיינטס עד סוף העונה ותהיה להם אופציה לרכוש אותו. הוא יוצג בסט. מרי'ס סטדיום ב-28 בדצמבר.

* טינו קוסטה עבר מספרטק מוסקבה לגנואה בהשאלה לעונה וחצי. הארגנטינאי בן ה-29, אקס ולנסיה, יהפוך רשמית לשחקן הרוסובלו בתחילת ינואר.

* זה רוברטו הבלתי נגמר חתם לעונה בפלמייראס. הקשר בן ה-40, לו 84 הופעות בנבחרת ברזיל, שיחק בשלוש השנים האחרונות בגרמיו.

* שחקן נבחרת טורקיה לשעבר, סרגן ילצ'ין, מונה למאמנה של סיבאספור. הוא החליף את רוברטו קרלוס שהתפטר לפני כמה ימים.

שמועות

* "דיילי אקספרס" מדווח כי ארסנל קיבלה אישור לפנות לאדינסון קבאני, חלוצה האורוגוואיי של פריס סן ז'רמן, שלפי הדיווחים בצרפת, לורן בלאן כבר איבד אליו את הסבלנות ומעוניין שיעזוב. המחיר: 50 מיליון יורו.

* נשיא פריס סן ז'רמן: "אני מאמין שב-2016 נקנה עוד חלוץ גדול אחרי איברהימוביץ'. חוקי ה'פייר פליי' נוטים להקפיא את התחרות בין המועדונים הגדולים, אבל המצב הזה הוא לטובתנו. אני מאמין שנוכל להרשות לעצמנו להשקיע 100 מיליון יורו".

* לחץ חלוצים במנצ'סטר סיטי: אחרי הפציעות של סרחיו אגוארו, אדין דז'קו וסטבן יובטיץ', מנואל פלגריני עשוי לפנות למריו מנדז'וקיץ', חלוץ נבחרת קרואטיה, שרק הקיץ עבר לאתלטיקו מדריד. סיטי תציע עבורו 25 מיליון ליש"ט.

* והאם פרננדו טורס יהיה המחליף של מנדז'וקיץ'? החלוץ שעבר בתחילת העונה מצ'לסי למילאן התקשה למצוא את עצמו באיטליה והבקיע שער אחד העונה. "הוא לא כאן, אבל זה לא אומר שהוא לא יהיה פה", הצהיר נשיא אתלטיקו, אנריקה סרסו.

* ליברפול מעוניינת בקשר הבלגי של רומא, ראג'ה נאינגולן, שרק בשנה שעברה 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו נרכשו על ידי רומא ב-6 מיליון יורו מקליארי. על פי "גאזטה", ליברפול מוכנה לשלם 15 מיליון ליש"ט עבור אחד השחקנים הבולטים ברומא העונה.

* שוער פיורנטינה, נטו, ממשיך להיות מבוקש. באיטליה מספרים שיובנטוס מתעניינת בו, חרף הצהרות שלו שהוא לעולם לא יבגוד באוהדי הוויולה עם מעבר לקבוצה מטורינו.

* גם ליברפול שנחושה להחתים שוער, הוזכרה כמעוניינת בנטו. יחד עם זאת, השמועות החמות ביותר ב-48 השעות האחרונות הן על חיזורים של המרסיסיידרז אחרי מתיה פרין הנפלא מגנואה, שנחשב ליורשו של ג'יג'י בופון.

* נמניה וידיץ' שלא ממש מצא את מקומו באינטר, עשוי לעזוב כבר אחרי חצי עונה. בין האופציות שהוזכרו: חזרה לספרטק מוסקבה בה שיחק בשנים 2004-2006, ומעבר לפנרבחצ'ה.

* ניס הצרפתית רוצה לרכוש מניוקאסל את הקשר הבעייתי חאתם בן ארפה. הצרפתי בן ה-27 החל את העונה כמושאל להאל סיטי, אבל זו החליטה שהיא לא מעוניינת בו יותר אחרי כמה חודשים לא מוצלחים. גם אולימפיאקוס גיששה בנוגע אליו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן האל סיטי, חאתם בן ארפה. GettyImages
חוזר לצרפת? בן ארפה/GettyImages

* חדשות טובות לברצלונה: ב"ספורט" מדווחים שניימאר אמור להאריך את חוזהו עד 2020. כידוע, החוזה של הברזילאי כיום הוא עד 2018, והחדשות הללו אושרו על ידי השחקן עצמו וסוכנו. "כשנדבר שוב עם המועדון, אני אחדש את החוזה", אמר החלוץ.

* ב"גלובוספורט" מדווחים שקשר טוטנהאם פאוליניו נמצא בראש סדר העדיפויות של קרוזיירו הברזילאית. כידוע, פאוליניו לא מקבל הרבה הזדמנויות ממאוריסיו פוצ'טינו. פרט לקרוזיירו, גם אינטר נמצאת בתמונה.

* ז'וזה מוריניו התייחס לאפשרות שליאונל מסי יגיע לצ'לסי והבהיר כי אין לכך סיכוי בגלל תקנות ה"פייר פליי" של פיפ"א: "בצ'לסי כרגע לא נוכל לעשות את זה".

* ב"קוריירה דלו ספורט" מפרסמים כי לוקאס פודולסקי, שחקנה של ארסנל, עשוי לעבור בינואר לאינטר. בין הצדדים החלו מגעים.

* לאציו בודקת את האפשרות לרכוש את בלם לודוגורץ רזגארד, גאורגי טרזייב. הבולגרי הבינלאומי הרשים במשחקים של קבוצתו בליגת האלופות ואפילו כבש שער דרמטי נגד ליברפול.

* קשר באיירן מינכן, פייר-אמיל הויביירג (19) עשוי לעבור להאנובר בהשאלה עד סוף העונה. הבווארים מאוד בונים על הדני לעתיד, ורוצים שהוא יצבור דקות משחק משמעותיות בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully