וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "מאמינים שזה הולך לכיוון סגירה"

אופטימיות אצל הצהובים אחרי פגישה נוספת בין סוכנו של השחקן לקבוצה וזאת למרות פערים בעקבות הדרישה לשכר של כמיליון דולר: "יוצאים בהרגשה טובה מאוד". וגם: לוח משחקי הטופ 16

one

בתקציר: מכבי תל אביב מנצחת את הפועל חולון בחוץ

מכבי תל אביב ממשיכה להגביר את המאמצים לצרף את גל מקל. הצהובים הספיקו לערוך שתי פגישות עם סוכנו מאוריציו בלאדוצ'י אתמול והיום ובסיומן נרשמה אופטימיות של הצהובים כאשר גורם בקבוצה אמר: "אנחנו יוצאים בהרגשה טובה מאוד. להערכתנו אם מקל לא יהיה ב-NBA, הוא יהיה במכבי תל אביב". הסוכן יעזוב בצהריים את ישראל לאחר שנפגש עם הנהלת מכבי תל אביב בלבד, וזאת למרות גישושים שנעשו מצידה של הפועל ירושלים.

גורם נוסף אמר לוואלה! ספורט: "אין ספק שהמצב נראה טוב יותר מאיך שהוצג בימים האחרונים. אנחנו יוצאים עם רושם חיובי מהפגישות. כפי שזה נראה, זה הולך לכיוון סגירה למרות שיש עוד דברים שצריך לדון עליהם". בסביבתו של השחקן אמרו היום כי מקל טרם קיבל החלטה סופית ומטרת הנסיעה של הסוכן בלאדוצ'י הייתה על מנת להביא לו את ההצעה הטובה ביותר מחוץ ל-NBA בשלב זה.

במסגרת הפגישה הראשונית עם מכבי תל אביב, העביר בלאדוצ'י את דרישות השכר שמוערכות באיזור מיליון דולר לעונה, סכומים שהצהובים לא נוהגים לשלם בדרך כלל, וכעת נותר לראות כיצד מכבי תל אביב תפעל לנוכח הדרישות הללו כשתיתכן התקרבות בין הצדדים. ובינתיים כאמור ירושלים לא הרימה ידיים ועוקבת אחרי הנושא למרות שנציגי הקבוצה לא נפגשו עם סוכנו של השחקן בישראל בימים האחרונים. כזכור, גיא הראל, מנכ"ל הפועל ירושלים, כבר הספיק לנהל שיחות עם בלאדוצ'י בתקופה האחרונה.

כזכור, בתחילת השבוע דיווחנו בוואלה! ספורט על פגישתו של סקאוט מכבי תל אביב, אבי אבן, עם מקל בארצות הברית במסגרת הלחצים שהפעילו הצהובים על הגארד, וכעת המשא ומתן בין הצדדים עולה על פסים מעשיים. במקביל מכבי תל אביב מנסה לסגור את הבאתו של הפורוורד ג'ו אלכסנדר, וכבר הוחלפו טיוטות חוזה בין הצדדים. ההערכות מדברות על כך שאם מקל יגיע לאלופת אירופה, גם ג'ו אלכסנדר יצטרף מכיוון שהוא נחשב לשחקן זול וככזה יהיה למכבי תל אביב קל יותר לעמוד במסגרת התקציבית. בכל מקרה, החוזה שיוצע למקל יהיה ארוך טווח, אך עם אפשרויות יציאה רבות אותן יוכל לנצל אם ירצה להגשים שוב את חלום ה-NBA.

כידוע, מלבד מכבי תל אביב והפועל ירושלים, למקל יש אופציות נוספות באירופה כאשר לא פחות משלוש הנציגות הטורקיות בטופ 16, פנרבחצ'ה/אולקר, אפס אנדולו איסטנבול וגלאטסראיי מעוניינות להתחזק בגארד לפני פתיחת השלב הבא. שתי הקבוצות העשירות יותר, פנר ואפס, ניסו בימים האחרונים לצרף את רכזה הצרפתי של קוצ'ה לבוראל ויטוריה, תומאס הרטל, אבל הספרדים דרשו על השחקן סעיף יציאה גבוה מאוד ובעקבות כך נעצר המשא ומתן.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פעמיים בשישי. פארגו/קובי אליהו

לקראת המשחק הערב (20:00, משולב בספורט 5) של מכבי תל אביב בגביע המדינה נגד הפועל עפולה, אלכס מאריץ' ייכלל בסגל במקומו של בריאן רנדל שלא כשיר לחלוטין. אלכס טיוס בשלב הזה לא יחזור לשחק בגלל כאבים בקרסול.

ובינתיים היום התפרסמה החלוקה לימי חמישי ושישי בשלב הטופ 16, שממנה עולה כי רק שני משחקים מתוך 14 ישוחקו ביום שישי - בחוץ מול ז'לגיריס קובנה (מחזור רביעי, 23/1) ובחוץ מול ריאל מדריד (מחזור 12, 27/3). יחד עם שלב הבתים, רק שניים מתוך 24 משחקיה של אלופת אירופה משוחקים ביום שישי.

הלוח המלא:

1 - שלישי 30/12 - פנאתינייקוס בחוץ - 22:00
2 - חמישי 8/1 - הכוכב האדום בבית - 21:05
3 - חמישי 15/1 - ברצלונה בבית - 21:45
4 - שישי 23/1 - ז'לגיריס בחוץ - 19:45
5 - חמישי 29/1 - ריאל מדריד בבית - 21:05
6 - חמישי 5/2 - גלאטסראיי בחוץ - 20:00
7 - חמישי 12/12 - אלבה ברלין בבית - 21:05
8 - חמישי 26/2 - פנאתינייקוס בבית - 21:05
9 - חמישי 5/3 - הכוכב האדום בחוץ - 21:45
10 - חמישי 12/3 - ברצלונה בחוץ - 21:45
11 - חמישי 19/3 - ז'לגיריס בבית - 21:05
12 - שישי 27/3 - ריאל מדריד בחוץ - 21:45
13 - חמישי 2/4 - גלאטסראיי בבית - 21:05
14 - טרם נקבע - אלבה ברלין בחוץ

הפגישה בדרך: מכבי תל אביב תציע לגל מקל חוזה ארוך טווח

עדכון ראשון: 8:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully