וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אני חושב שאני בכושר הטוב בקריירה"

ה-MVP של היורוליג בדצמבר העניק ראיון לאתר הרשמי וסיפר: "אני מרגיש שגדלתי כשחקן וכאדם וזה עושה את הכל קל יותר". על הטופ 16 אמר: "אם נישאר יחד, נוכל לנצח כל משחק, בכל מקום"

one

דווין סמית' ל-MVP של חודש דצמבר, ונכנס להיסטוריה של מכבי תל אביב כשחקן היחיד שזוכה בתואר בפעמיים שונות. בפעם הראשונה עשה זאת במרץ 2013, עם ממוצעים של 16.8 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים, אך כעת, בדצמבר, השתדרג למספרים הטובים בקריירה שלו ביורוליג: 20.7 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק.

לרגל בחירתו, העניק שחקן מכבי תל אביב ראיון לאתר היורוליג ובו דיבר על שלב הבתים שעבר על אלופת אירופה, מה מחכה לה בטופ 16 ומה השתנה אצלו לאחרונה. כשנשאל האם הוא בכושר הטוב בקריירה, השיב: "אני חושב שכן. כרגע אני מאוד בטוח במה שאני מביא לקבוצה. מכבי עשו עבודה טובה מאוד בלעזור לי להצליח בשנים שלי כאן, אני מרגיש שגדלתי כששחקן וכאדם, וזה עושה את הכל קל יותר".

על תקופת ההכנה שכללה מסע לארצות הברית ודרום אמריקה אמר סמית': "זה עזר לנו. בילינו הרבה זמן אחד ליד השני ולמדנו להכיר אחד את השני. עם כל הטיסות הללו, ההכנה לעונה היתה קצת אחרת. זה האט את התהליך עבורנו, אבל גם קירב אותנו יחד וזה חיובי".

על כך שהתפקיד שלו הפך חשוב יותר בשל פציעתו של גיא פניני אמר הפורוורד: "גיא מביא המון לקבוצה, קשה מאוד להחליף את מה שהוא עושה, את הנוכחות שלו. הוא אחד החבר'ה הכי וותיקים שלנו, אז כשהא נפצע, בהחלט הרגשתי שאני צריך ללכת קדימה ולהביא יותר לקבוצה".

לבסוף, על הטופ 16 והמשך דרכה של מכבי ביורוליג, אמר סמית': "יהיה קשה מאוד בשלב הבא, כל הקבוצות ברמה מאוד גבוהה. עם הפורמט החדש אתה יכול לתקן כמה טעויות, אבל עדיף שלא לבצע אותן. חשוב שנהיה יציבים. אם נישאר יחד, נוכל לנצח כל משחק, בכל מקום. עם ההיסטוריה של מכבי, תמיד יש לך את רוח הניצחון והלחימה, זה מה שעזר לנו בעבר וזה מה שיעזור לנו בעתיד".

צפו בחלק מביצועיו של דווין סמית' בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully