וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית משוכנעים: יוסטון הפייבוריטית להחתמת ג'וש סמית'

מקום בחמישייה, שיתוף פעולה עם חברו הקרוב דווייט הווארד ומעט יותר כסף משכל קבוצה אחרת תוכל להציע עשויים להביא לרוקטס את הפורוורד המוכשר והבעייתי ששוחרר מדטרויט

שחקן דטרויט פיסטונס ג'וש סמית'. AP
יצטרף להארדן והווארד? ג'וש סמית'/AP

24 שעות חלפו מאז שוחרר מדטרויט, והמלחמה על ג'וש סמית' נמשכת. מספר קבוצות מאוד מעוניינות בפורוורד החידתי, אך בארצות הברית מעריכים שיוסטון כי הפייבוריטית להחתימו. מחר אחר הצהריים (שעון ארצות הברית) הליך הווייברס יסתיים, בסיומו הקבוצה שהגישה את ההצעה הגבוהה ביותר תזכה בשחקן, אלא שסביר להניח שאף קבוצה לא תציע הצעה במסגרת הווייברס, שכן אז תיאלץ לשלם את מלוא חוזהו המנופח. רק כאשר יהפוך שחקן חופשי, צפוי המאבק להתחמם.

אדריאן ווזרנובסקי מאתר 'יאהו' טוען כי הרוקטס הביעו בסמית' עניין בשנתיים האחרונות, והעובדה שיוכל לשתף פעולה עם שדווייט הווארד, חברו הקרוב, קורצת לו. כמו כן, יוסטון תוכל להציע לסמית' מקום בחמישייה ומעט יותר כסף (ככל הנראה קצת יותר מ-2 מיליון דולר) מקבוצות אחרות בשל חריגת שכר קטנה. יש לציין שאת משכרותו מדטרויט - 28 מיליון דולר לשנתיים הקרובות - הוא עדיין יקבל מהפיסטונס, אף ששחררו אותו.

גם דאלאס מאוד מעוניינת, ורייג'ון רונדו, חבר קרוב נוסף של סמית', אמר אחרי ההפסד לאטלנטה אתמול בלילה: "מלבד טייסון צ'נדלר, השחקנים הגבוהים שלנו משחקים בחוץ. ג'וש מביא הרבה לקבוצה, הוא יכול לבצע מהלכים, לשמור, לקחת ריבאונדים. הוא יתאים בכל מקום, אבל בעיקר כאן". מארק קיובן הוסיף: "ג'וש סופר-כשרוני והוא מתאים לסגנון השחקנים שאנחנו אוהבים להביא לכאן".

בנוסף לצמד הקבוצות מטקסס, סקרמנטו, שתי נציגות העיר לוס אנג'לס ומיאמי עוקבות בעניין אחר הנעשה, כשההיט אף הגישו בקשה לליגה לקבל חריגת שכר בשל פציעתו של ג'וש מקרוברטס, ובמקרה כזה הם עשויים להפוך לפייבוריטים. דאלאס, סקרמנטו והקליפרס יוכלו להציע רק כ-1.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully