וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: אליפות ישראל בשחייה תצא לדרך

האליפות המסכמת של השנה תימשך ארבעה ימים. טומרקין: "תמיד כיף להתחרות בארץ. צפויים מקצים מרתקים ומחכים לי יריבים חזקים במיוחד בגב". נבו: "יש רצון לשמור על התואר"

גל נבו. מגד גוזני
יהיה מעניין. נבו/מגד גוזני

אליפות ישראל בשחייה תצא היום (רביעי) לדרך בבריכת טוטו במכון וינגייט כאשר במשך ארבעה ימים יתחרו בכירי השחיינים במטרה לשפר את השיאים האישיים ולספק ניצחונות עבור האגודות במאבק על אליפות המדינה. טקס הפתיחה ייערך ב-17:15 במעמד מנכ"לית משרד התרבות והספורט, אורלי פורמן, ראש מנהל הספורט, אורי שפר, יושב ראש הוועד האולימפי, יגאל כרמי ויושב ראש איגוד השחייה, נעם צבי.

יעקב טומרקין, שרשם הישג נהדר באליפות העולם האחרונה בבריכות קצרות לפני כשבועיים בקטאר עם העפלה אחת לגמר, מוכן: "זה תמיד כיף להתחרות בארץ, תמיד כיף לייצג את המועדון שלך, ובמקרה שלי זו מכבי אשדוד. צפויים מקצים מרתקים ומחכים לי יריבים חזקים במיוחד בגב. הבריכה שלנו פה חדשה ומהירה ובדרך כלל באליפויות ישראל יש אווירה מצוינת. אני בטוח שזה לא יהיה שונה גם הפעם". על ההכנה לאליפות לאחר אליפות העולם אמר טומרקין: "הפעם זה קצת שונה כי חלק מאיתנו מגיעים אחרי השיא אחרי שבאמת התכוננו הכי טוב שאפשר לאליפות העולם. מבחינה אישית אני הולך לשחות הפעם בשני מקצים חדשים, 100 ו-200 חופשי, ואני מאמין שיהיה כיף גדול". על ההרגשה שנותרה אצלו אחרי אליפות העולם הוא הוסיף: "בסך הכול הייתה אליפות טובה מאוד עבורי עם תוצאות יפות ושיאים ישראלים. חבל שבמשחה האחרון ל-200 גב לא עליתי לגמר, אבל בסך הכול אני מאוד מרוצה".

שחיין נוסף שמחכה לפתיחת אליפות ישראל הוא גל נבו, שגם הוא זכה להופיע פעם אחת בגמר באליפות העולם. "אני מאוד אוהב את האליפות הזו כי היא סוג של סיכום עונת החורף עבורי", אמר נבו, "מצד אחד אין לחץ להשיג איזה קריטריון, אבל מצד שני יש רצון לנצח ולקחת אליפות עבור המועדון שלך". נבו, ששוחה מטעם אגודת הפועל ירושלים, זכה באליפות ישראל האחרונה: "ברור שיש רצון לשמור על התואר, יש לנו שחיינים מצוינים וזו כמובן המטרה. האווירה כאן חמה וססגונית וגם התזמון של האליפות מצוין מבחינתנו. אני מאמין שתהיה אליפות מוצלחת מאוד".

יושב ראש איגוד השחייה, נעם צבי: "אחרי אליפות העולם שהייתה מאוד מוצלחת מבחינת ישראל, השחיינים הבכירים שלנו מגיעים הביתה ויתחרו ביניהם במה שאמור להיות אירוע ספורט מדליק. פעם נוספת הוכחנו שיש עתיד לשחייה הישראלית, ואני בטוח שתהיה אווירה מצוינת וגם באליפות ישראל נגלה את הכשרונות של המחר וניתן כבוד לשחיינים הבכירים שעובדים קשה מאוד כל השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully