וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה בדרך: מכבי תל אביב תציע לגל מקל חוזה ארוך טווח

סוכנו של הגארד ידון עם הנהלת הצהובים על ההצעה, בה קיימות אפשרויות יציאה רבות אותן יוכל לנצל מקל אם ירצה להגשים שוב את חלום ה-NBA. גם קבוצות היורוליג הטורקיות מעוניינות ברכז. הוחלפו טיוטות חוזה עם הפורוורד ג'ו אלכסנדר

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. יוסי ציפקיס
הטורקיות מעוניינות בו. מקל/יוסי ציפקיס

המגעים בין גל מקל למכבי תל אביב צוברים תאוצה, וביום רביעי ייפגש סוכנו של הגארד מאוריציו בלאדוצ'י עם הנהלת המועדון. לאלופת אירופה יש הצעה למקל אותה ההנהלה מנסה לקדם. החוזה שיוצע למקל יהיה ארוך טווח, אך עם אפשרויות יציאה רבות אותן יוכל לנצל אם ירצה להגשים שוב את החלום ה-NBA. בתחילת השבוע דיווחנו בוואלה! ספורט על פגישתו של סקאוט מכבי תל אביב עם מקל בארצות הברית, במסגרת הלחצים שהפעילו הצהובים על הגארד, ועתה נראה שהמשא ומתן בין הצדדים עולה על פסים מעשיים. במקביל מכבי תל אביב מנסה לסגור את הבאתו של הפורוורד ג'ו אלכסנדר, וכבר הוחלפו טיוטות חוזה בין הצדדים.

מכבי תל אביב היא לא האופציה היחידה של מקל. רכז נבחרת ישראל גל מקל עשוי למצוא עצמו בימים הקרובים משחק בקבוצת יורוליג ולאו דווקא במכבי תל אביב. לוואלה! ספורט נודע היום (שלישי) כי שלוש הנציגות הטורקיות בטופ 16, פנרבחצ'ה/אולקר, אפס אנדולו איסטנבול וגלאטסראיי מעוניינות להתחזק בגארד לפני פתיחת השלב הבא, כששמו של הישראלי עלה כאפשרות אצל כל אחת מהן. שתי הקבוצות העשירות יותר, פנרבחצ'ה/אולקר ואפס אנדולו, ניסו בימים האחרונים לצרף את רכזה הצרפתי של קוצ'ה לבוראל ויטוריה, תומאס הרטל, אך הספרדים דרשו על השחקן בייאאוט גבוה מאוד ובעקבות כך נעצר המשא ומתן.

מאמן פנרבחצ'ה אולקר ז'ליקו אוברדוביץ' עם אנדרו גאודלוק. GettyImages
מחפש רכז בכיר שייתן גיבוי להיקמן וגאודלוק. ז'ליקו אוברדוביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה/אולקר, אותה מאמן הסרבי האגדי ז'ליקו אוברדוביץ', מחזיקה בשני גארדים אמריקאים שמשחקים את רוב דקות המשחק - ריקי היקמן, אקס מכבי תל אביב, ואנדרו גאודלוק, מהקלעים הבולטים ביורוליג. בקבוצה מחפשים רכז בכיר שייתן גיבוי לשניים. אפס אנדולו איסטנבול תיפרד ככל הנראה בימים הקרובים מהגארד האמריקאי דוני מגראת' שאכזב, ואת הקו האחורי של הקבוצה מחזיקים דונטה דרייפר שהגיע מריאל מדריד ודוגוש באלביי המקומי שלא הרשים בסיבוב הראשון ביורוליג. גלאטסראיי, שנמצאת במשבר כלכלי, איבדה לא מעט שחקנים לאחרונה, אך בעמדת הרכז מחזיקה הקבוצה בשני שחקנים בולטים - קרלוס ארויו, אקס מכבי תל אביב ואנדר ארסלאן הוותיק. גלא תשחק בבית של מכבי תל אביב בטופ 16.

מקל ששוחרר ביום שישי האחרון על ידי ניו אורלינס פליקאנס מה-NBA, נמצא כעת בניו יורק שם נפגש בימים האחרונים עם בעלי הפועל ירושלים אורי אלון והסקאוט הראשי של מכבי תל אביב אבי אבן. הרכז הישראלי יצטרך להחליט בימים הקרובים האם לחזור לאירופה, ככל הנראה ליורוליג, או לחכות ל-5 בינואר, המועד בו קבוצות ב-NBA יכולות להתחיל להחתים שחקנים על חוזים ל-10 ימים. אם יבחר באפשרות האירופאית יצטרך ככל הנראה לחתום עד יום שני הקרוב בקבוצה, שכן לאחר מכן לא יוכל להשתתף בסיבוב הראשון של משחקי הטופ 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
גם מכבי תל אביב והפועל ירושלים רוצות אותו. מקל/AP

עדכון ראשון: 17:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully