וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו? הוועד האולימפי כבר מתכונן ל-2020

הוועד האולימפי השיק את פרויקט הצעירים, בכנס שארגנה היחידה לספורט הישגי. גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "במקביל להכנות לריו ובאקו, אנחנו דואגים לדור העתיד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועד האולימפי בישראל השיק השבוע את פרויקט הצעירים המועמדים למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 , בכנס שארגנה היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם מנהל הספורט. כל זאת, במקביל להכנות למשחקי אירופה שיהיו בקיץ הקרוב בבאקו, והמשחקים האולימפיים שיהיו בעוד כשנה וחצי בריו (אוגוסט 2016).

בכנס שהתקיים במכון וינגייט השתתפו כ-150 איש: ספורטאים וספורטאיות צעירים בעלי פוטנציאל הישגי לטוקיו, מאמנים, פסיכולוגיים, ראשי איגודים ומנכ"לים של איגודים.

לאחרונה סוכם בין הוועד האולימפי ומנהל הספורט, כי כל הפעילות המקצועית של הספורטאים הצעירים (כולל גיל קדטים) תהיה באחריות היחידה לספורט הישגי. הספורטאים הצעירים של ישראל, בעלי הפוטנציאל למשחקי טוקיו 2020 והצוותים המקצועיים המלווים אותם, יעבדו על פי עקרונות העבודה של ספורטאי הסגלים הבכירים.

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אמר: "במקביל להכנות לריו ובאקו, אנחנו דואגים לדור העתיד. אנחנו עובדים לטווח רחוק. זה הזמן להכניס את הספורטאים הצעירים המועמדים לטוקיו 2020 למסגרת המקצועית האולימפית, המחייבת את כל העוסקים בה תחת המטריה המקצועית של היחידה לספורט הישגי".

בין הספורטאים הצעירים הבולטים היו הג'ודאים ברוך שמיאלוב, טוהר בוטבול, לי קוכמן ובר פרין, הסייפים יובל פרייליך ניקול טל, פאולינה מלנטייב ואלכס בוגדנוב, המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, השחיינים עידו הבר ומרק חינאוויי, מאיה רייסין (קשתות) ואמרי פרסיאדו, אלוף ישראל בריצת 100 מטרים. בין המאמנים הבולטים שהשתתפו: ליאוניד קאופמן, אורן סמדג'ה, סווטלנה זילברמן, דורון לויט, ומרינה קרבצ'נקה .

את ההרצאה המרכזית ביום העיון נתן איש העסקים יקי ודמני, עד לא מכבר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, בנושא חשיבות החיבור בין לעסקים לספורט וגיוס חסויות לספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully