וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל עפולה מחו נגד ההחלטה להיפרד מג'וני טננבאום

חלק מאוהדי הקבוצה מחו כשעל פניהם מסכה בדמותו של הקפטן הוותיק, לאחר שההנהלה הודיעה לשחקן כי אינו נכלל בתכניות המקצועיות. האוהדים איימו להחרים משחקים אם ההחלטה לא תשונה

ג'וני טננבאום שחקן הפועל עכו. יותם רונן
האוהדים רוצים לראות אותו ממשיך. טננבאום בימיו בהפועל עכו/יותם רונן

למרות ההצלחה המקצועית הגדולה של הפועל עפולה מהליגה הלאומית, בימים האחרונים נוצרה מתיחות גדולה בין חלק מהקהל להנהלת המועדון ולמאמן ירון הוכנבוים, זאת על רקע ההודעה של הקבוצה לקפטן ג'וני טננבאום שהוא לא בתוכניות המקצועיות.

טננבאום נמצא כבר שנים ארוכות בעפולה והפך לאחד השחקנים האהובים על הקהל המקומי. לכן, ההחלטה להודיע לו כי הוא לא נכלל בתכניות המקצועיות כבר במהלך העונה ולא בסופה, עורר זעם אצל חלק מהאוהדים. במשחק אתמול, בו ניצחה עפולה את עירוני ראשון לציון ועלתה למקום החמישי, מחו חלק מהאוהדים נגד ההחלטה, והגיעו עם מסיכות בדמותו של טננבאום. אותם אוהדים גם הניפו שלטים נגד ההנהלה וההחלטה, והבהירו שאם היא לא תשונה וטטנבאום לא יחזור, הם מתכוונים להגביר את המחאה ואולי אף להחרים את המשחקים.

בינתיים בצד המקצועי בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של הקבוצה כאשר במועדון ממשיכים להציב את הפלייאוף העליון במטרה של הקבוצה. רק שש נקודות מפרידות כרגע בין עפולה לבין המקום השני בלאומית, ממנו עולים לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully