וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: גבעת אולגה עלתה אחרי דרמה, כפר סבא הדיחה את טבריה

סיבוב ז': נציגת ליגה א' ניצחה 8:9 בפנדלים את הפועל רמת גן אחרי 1:1 בתום 120 דקות, גם כפר סבא ניצחה בפנדלים אחרי 2:2 בזמן החוקי. גם בני לוד, בני יהודה, מכבי הרצליה ואחי נצרת בשלב הבא

שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, גל צרויה. ברני ארדוב
כבש גם בגביע. פדרו גלבאן וגל צרויה/ברני ארדוב

סיבוב ז' בגביע המדינה יצא לדרך היום (שלישי) וכבר בפתיחה קיבלנו הפתעה גדולה כשבני אילת מליגה ב' הדיחה את עירוני קרית גת מצמרת הליגה הלאומית. מכבי הרצליה לא התקשתה מול בית"ר טוברוק מליגה ג' ופירקה אותה 0:5, כשגם בני יהודה לא התקשתה מול יריבה נחותה והביסה 0:7 את מכבי צור שלום. בני לוד גברה 0:1 על הכח עמידר רמת גן במפגש על טהרת הליגה הלאומית, אחי נצרת ניצחה 0:2 את הפועל ירושלים. גבעת אולגה יצאה המנצחת הגדולה עם 8:9 דרמטי בדו קרב אחרי 1:1 בתום 120 דקות מול הפועל רמת גן. גם כפר סבא גברה 2:4 בפנדלים על עירוני טבריה אחרי 2:2 בתום 120 דקות. הגרלת סיבוב ח', בה תשתתפנה גם 14 קבוצות ליגת העל, תתקיים ביום חמישי הקרוב.

אורן ניסים שחקן הפועל כפר סבא. לירן דורף, דאבל פס, דאבל פס
לא נגמר. אורן ניסים/דאבל פס, לירן דורף, דאבל פס

עירוני טבריה - הפועל כפר סבא 2:2 (4:2 בפנדלים)

איזו דרמה קיבלנו בטבריה. המארחים פתחו את המשחק רע מאוד ונקלעו לפיגור כבר במחצית, אולם צמד של שלום עקיבע במחצית השנייה הכניס את המשחק הזה להארכה שבה לא הושגו שערים ושתי החמצות פנדלים של המארחים עלו להם בכרטיס לשלב הבא. כפר סבא שרדה למרות הרכב חסר מאוד, טבריה יכולה להתרכז בליגה.

כפר סבא עלתה למשחק הזה בהרכב חסר מאוד, אבל אורן ניסים החלוץ הבלתי נגמר ניצל טעות בהגנת המארחים ומקרוב בעט לרשת. בדקה ה-41 הכפיל ברנקו מיכאלוביץ' את היתרון של האורחים אחרי ששבר את מלכודת הנבדל וכמו אורן ניסים גלגל מקרוב פנימה. בדקה ה-51 חזרה טבריה למשחק עם שער יפה מאוד של שלום עקיבא ששלח כדור שטוח מחוץ לרחבה לפינה ופנימה. כפר סבא נרדמה במחצית השנייה ושלום עקיבא השווה בדקה ה-69 עם כדור מדויק מ-11 מטרים.

המשחק נכנס להארכה שבה לא הושגו שערים וההכרעה נפלה בבעיטות עונשין מ-11 מטר. אחרי שני פנדלים מדויקים, שליו ברוור המגן של טבריה בעט בצורה רשלנית ובן וייצמן הדף. כפר סבא דייקה בפנדלים שלה ושלומי בן עשור החמיץ בפעם השנייה למארחים כשבעט גבוה מעל השער. עמיר נוסבאום ניגש לפנדל המכריע, בעט בקור רוח לפינה והעלה את כפס סבא לשלב הבא עם 2:4 בפנדלים.

בני יהודה - מכבי צור שלום 0:7

בני יהודה הייתה פייבוריטית ברורה לפני המשחק הזה ולא נתנה לקלישאה "שלגביע חוקים משלו" להשפיע עליה. גיל יצחק, גל צרויה ופדרו גלבאן חגגו מול נציגת ליגה א' שטרודה במאבקי התחתית שלה וטיילו לסיבוב ח'. צור שלום תתפנה למאבקי ההישרדות בליגה שלה, הזהובים יחכו להגרלה ביום חמישי.

12 דקות בלבד לקח לפדרו גלבאן להעלות את הכתומים ליתרון עם בעיטה חזקה לקורה ופנימה. בדקה ה-26 הכפיל עוז ראלי את היתרון אחרי שגיל יצחק הוריד לו כדור בראש ומהאוויר ראלי שלח את הכדור לרשת. בדקה ה-34 כבש גל צרויה את השלישי כשדחק ממטר אחרי כדור רוחב של גיל יצחק. בדקה ה-38 גיל יצחק התכבד ברביעי כשהוא מנצל את ההגנה המפורקת של האורחים ומקרוב מגלגל פנימה.

הטיול של הזהובים נמשך ומיד עם פתיחת המחצית השנייה כבש גל צרויה את החמישי אחרי שניצל הרחקה אומללה של הגנת האורחים ומתוך הרחבה סובב לפינה הרחוקה. בדקה ה-78 התכבד גיל יצחק בשישי אחרי שקיבל הרמה מצד ימין ונגח מקרוב לרשת. בדקה ה-90 בר אהרוני קבע את תוצאת הסיום עם בעיטה בעקב מקרוב.

אחי נצרת - הפועל ירושלים 0:2

בעונה שעברה ניסן יחזקאל הודח בבושת פנים מהגביע עם הפסד מול מעלות תרשיחא מליגה ב'. הפעם מאמן אחי נצרת, במשחקו השני בלבד על הקווים השיג ניצחון חלק ועלה עם קבוצתו לסיבוב ח'. ירושלים, שמסובכת חזק בתחתית הלאומית ועם מאמן זמני על הקווים, תתפנה למאבקי ההישרדות שלה בליגה.

בדקה ה-55 נשבר הקרח בעילוט. עלי חטיב הרים כדור מצד שמאל, עידו אקסברד התמיר נותר בלתי מכוסה ומקרוב נגח לפינה ופנימה. בדקה ה-90 הכריע עידו אקסברד את ההתמודדות עם בעיטה מקרוב לרשת בסיומה של מתפרצת.

מכבי הרצליה - בית"ר טוברוק 0:5

בית"ר טוברוק היתה אחת משתי נציגות מליגה א', והאמת שלא היה לה יותר מדי מה למכור מול מכבי הרצליה שתוך 17 דקות כבשה שלושה שערים וסגרה עניין מהר מאוד. פערי הרמות ניכרו כבר מהפתיחה והמשחק הזה הוכרע כבר במחצית הראשונה.

טוברוק הגיעה למשחק הזה כאנדרדוק מובהק וספגה כבר אחרי שש דקות. אבי חי קיבל כדור ארוך, נותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט לרשת. חמש דקות בלבד חלפו עד שאדריאן פרננדס הכפיל את היתרון עם נגיחה מקרוב אחרי הרמה מצד ימין. הבליץ של הרצליה נמשך עם שער של אוראל אדרי בבעיטה מהאוויר מקרוב בדקה ה-17. בדקה ה-70 התכבד דור הלוי בשער הרביעי עם פצצה מחוץ לרחבה לפינה ופנימה, אוראל אדרי חתם בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי הרצליה אדריאן פרננדס. דאבל פס
חזר מהפציעה וכבש להרצליה. אדריאן פרננדס/דאבל פס

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 0:1

בני לוד היתה פייבוריטית במשחק הזה מול קבוצת התחתית של רמת גן, אך למרות זאת התקשתה מאוד. האורחים היו יותר טובים, אבל סלים טועמה שנכנס כמחליף הכריע את המשחק הזה עם בישול מצוין ליחיא עיסא שלוש דקות לסיום. לוד, שרצה בצמרת הלאומית תיאבק גם בגביע, הכח תתפנה למאבקי ההישרדות.

האורחים היו יותר טובים במשחק הזה, אבל בדקה ה-87 הגיע השער של המארחים. סלים טועמה נכנס כמחליף ושלח כדור רוחב מצוין שמצא את יחיא עיסא שמקרוב גלגל לרשת.

הפועל רמת גן - מ.ס גבעת אולגה 1:1 (9:8 בפנדלים)

19 שערים נכבשו במשחק הזה, כולם מהנקודה הלבנה. למרות פערי הליגות בין הקבוצות, גבעת אולגה הגיעה ללא רגשי נחיתות למשחק הזה ויצאה עם הכרטיס לשלב הבא. אחרי 1:1 בתום 120 דקות ולא פחות מ-16 פנדלים מדוייקים ברציפות, הדף אריאל טליאס את הפנדל של שגיב סלמן ותומר שריקי שלח את אולגה לשלב הבא עם פצצה לרשת.

שבע דקות בלבד חלפו עד שגבעת אולגה קיבלה כדור עונשין מ-11 מטר. אדם לם כוכב האורחים לקח את הבעיטה וגלגל לפינה ופנימה. ממש על סף השריקה להפסקה קיבלה גם רמת גן פנדל אחרי הכשלה ברחבה על דיאמנט ודידייה ברוסו השווה מהנקודה הלבנה. עשר דקת לתום ההארכה גבעת אולגה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שטימסיט בר הורחק בצהוב שני.

גבעת אולגה החזיקה מעמד בקושי בהארכה והמשחק הזה הוכרע בדו קרב מהנקודה הלבנה. אחרי לא פחות מ-16 פנדלים מדוייקים אריאל טליאס הדף נהדר את הפנדל של תומר לוי, אבל גם אלדר פשחצ'קי הדף את הפנדל של אופק בנטוללה והדרמה נמשכה. רצף ההחטאות נמשך הצלה נהדרת של טליאס לפנדל של שגיב סלמן ועומר שריקי שלח את גבעת אולגה לשלב הבא אחרי 8:9 בפנדלים!

מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל. יוסי ציפקיס
בעונה שעברה הוא הודח עם הפועל פתח תקוה מול מעלות תרשיחא, הפעם הוא חגג עם אחי נצרת. ניסן יחזקאל/יוסי ציפקיס

בני אילת - עירוני קרית גת 0:1

מוליכת ליגה ב' מחוז דרום ב' (9 ניצחונות, 2 תיקו והפסד) הדהימה את סגנית מוליכת הליגה הלאומית עם ניצחון יוקרתי. גל אסולין (3 שערי ליגה העונה) כבש בדקה ה-74 ושלח את הקבוצה הדרומית ביותר בישראל לסיבוב ח'. קרית גת פתחה בהרכב חזק, אך לא הצליחה למנוע את הפיכת אילת לסינדרלה הרצינית הראשונה בעונה הנוכחית.

עירוני בקה אל גרבייה - סקציה מעלות 3:1
לבקה: טאהר כיתאני (78). למעלות: ואיל חרבאווי (19), אבי טפטה (57), בר כהן (90)

מ.ס שיכון המזרח - מ.ס באר שבע 0:1
לשיכון המזרח: דניאל בלומנפלד (79)

הפועל מגדל העמק - מכבי דליית אל כרמל 1:3
למגדל העמק: לידור כהן (20, 81), עידן בלסטרה (23). לדליית אל כרמל: איימן אבו סלאח (51, פנדל)

אסי גלבוע - מ.כ חולון 4:4 (5:3 לחולון בפנדלים)

הפועל מרמורק - הפועל בית שאן 0:0 (4:5 בפנדלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully