וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' נבחר למקום השני בדירוג ספורטאי שבדיה, והגיב בכעס

הכדורגלן הגיב בכעס אחרי שביורן בורג הקדים אותו בדירוג ספורטאי שבדיה בכל הזמנים: "מבחינתי לסיים שני זה כמו לסיים במקום האחרון. הייתי ממקם אותי במקומות ה-1, 2, 3, 4 ו-5"

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פאריס סן ז'רמן. רויטרס
שוב הרגיזו אותו. זלאטן/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' שוב פותח פה. הכדורגלן הביע היום (שלישי) חוסר שביעות רצון על העובדה שהגיע רק למקום השני ברשימת ספורטאי כל הזמנים של שבדיה. העיתון השבדי "Dagens Nyheter" דירג את 150 הספורטאים הכי גדולים בתולדות המדינה, והעז לבחור בביורן בורג למקום הראשון.

לאחר שקיבל את הבשורה מהעיתון, הגיב זלאטן: "תודה רבה, אבל מבחינתי לסיים במקום השני זה כמו לסיים אחרון". כשנשאל איפה היה ממקם אותו ברשימת ספורטאי שבדיה, ענה הכדורגלן: "הייתי שם אותי במקום הראשון, השני, השלישי, הרביעי והחמישי, עם כל הכבוד לאחרים". עם זאת, זלאטן הודה שביורן בורג הוא "אדם מגניב" וכינה אותו "אגדה חיה".

זלאטן איברהימוביץ' הוא גדול כדורגלני שבדיה, ואחד הבכירים בעולם, וברזומה שלו בין השאר רשומות אליפויות באייאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן ופריס סן ז'רמן. הוא מלך השערים של נבחרת שבדיה בכל הזמנים. ביורן בורג, לעומת זאת, נחשב לאחד מגדולי הטניסאים בכל הזמנים, אחרי שזכה חמש פעמים ברציפות בווימבלדון ושש פעמים ברולאן גארוס (4מהן ברציפות). הוא היחיד שזכה על שני הגרנד סלאמים על הדשא והחימר בזה אחר זה במשך שלוש שנים רצופות.

אגב, רק לפני מספר שבועות בורג החמיא לאיברהימוביץ' ואמר ש"הוא השבדי המפורסם בעולם והוא אדם נהדר. הוא שגריר טוב ואנחנו גאים בו, הוא יותר מפורסם מאיקאה".

ביורן בורג טניסאי שבדי חוגג בטורניר ווימבלדון 1980. Tony Duffy, GettyImages
עם כל הכבוד לזלאטן, אין כמוהו. בורג/GettyImages, Tony Duffy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully