וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן באנגליה התעורר מתרדמת וחשב שהוא מתיו מקונוהיי

רורי קרטיס, כדורגלן חצי-מקצועני, עבר תאונת דרכים קשה באוגוסט 2012. השבוע פורסם הסיפור שלו בבריטניה: "כשהוא התעורר מהתרדמת הוא דיבר פתאום צרפתית שוטפת עם האחיות"

כדורגלן חצי מקצועני מאנגליה, רורי קרטיס שמו, היה מעורב בתאונת דרכים קשה ואחרי שהתעורר, החל לדבר צרפתית שוטפת ובין היתר היה משוכנע שהוא שחקן הקולנוע האמריקאי, מת'יו מקונוהיי. קרטיס, היום בן 25, היה כדורגלן כשרוני שבגיל 14 נבחן במנצ'סטר יונייטד, אבל לא התקבל לאקדמיה שלה. בבוא הזמן הוא לא הצליח לבסס קריירה מקצוענית ועד התאונה שעבר ב-2012, הוא שיחק בקבוצת סטורפורט סוויפטס.

אתמול (שני) פורסם הסיפור של קרטיס בהרחבה בכלי תקשורת בבריטניה. באוגוסט 2012 הוא היה מעורב בתאונת דרכים קשה. הרכב בו נהג התהפך אחרי שהוא איבד שליטה וחמש מכוניות התגשו בו בזו אחר זו. קרטיס סבל משבר בגולגולת ובשלב מסוים חיוו היו בסכנה. הוא היה שרוי בתרדמת במשך שישה ימים ואחרי שהתעורר החל הקונצרט.

"אני לא זוכר הרבה, אבל אני יודע שאחרי שהתעוררתי, הייתי בטוח שאני מתיו מקונוהיי. כשהלכתי לשירותים בפעם הראשונה, הסתכלתי במראה והייתי בהלם כי לא נראיתי כמוהו", סיפר קרטיס, "בשלבים אחרים הייתי שבטוח שאני נער צעיר ובכל פעם שההורים שלי עזבו את החדר בו הייתי מאושפז, הייתי מתחיל לבכות".

בנוסף, האחיות שטיפלו בכדורגלן החצי-מקצועני סיפרו שבאותם ימים הוא דיבר איתם צרפתית שוטפת - שפה שהוא למד בבית הספר 12 שנים לפני כן. אמרו של קרטיס, ורה, סיפרה: "בבית החולים הייתה אחות ממוצא אפריקאי שדיברה צרפתית. היא ניגשה אלינו ושאלה אותנו אם המשפחה ממוצא צרפתי".

בשנתיים וחצי שחלפו מאז התאונה, רורי קרטיס עבר שיקום ארוך, הוא למד ללכת מחדש, הצליח להשיב את חייו למסלולם ואפילו הצליח לחזור למגרש הכדורגל, אבל לא במסגרת תחרותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully