וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית "פרחי ספורט" של משרד הספורט יצאה לדרך

התכנית להגדלת מספר הספורטאים בישראל יצאה לדרך בעלות של כ-370 מיליון שקל. המשחקים הראשונים נערכו בשומרון: "יש כאן חיי קהילה, נמשיך לפעול למען הספורט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית "פרחי ספורט" של משרד הספורט להגדלת מספר הספורטאים בישראל יצאה לדרך באופן רשמי. המשחקים הראשונים של הפרויקט, בעלות כ-370 מיליון שקל, נערכו היום (שני) ביישוב קרני שומרון, שם התחרו זה בזה קבוצות הבנים ובנות בכדורסל של היישובים באזור. במשחקים הללו לקחו חלק קבוצות בנים ובנות בגילאי 10-12 בכדורסל מהיישובים אבני חפץ, עלי זהב, יקיר, תפוח, ברוכין, תל-מנשה, פדואל וקרני שומרון.

הטורניר מהווה שיתוף פעולה בין מנהל מחלקת הספורט בקרנ"ש אמיר מנחם ומאיר ברכיה, מנהל מחלקת הספורט במועצת אזורית שומרון, אשר ציין: "היום, אנחנו לא עסוקים בתוצאות המשחקים אלא מתרגשים מהמעמד וממשמעות הפרויקט. במשך חמש שנים, ילדים אלו יתאמנו ויתחרו ברחבי הארץ ובסופו של דבר אנחנו נראה דור חדש של ספורטאים ישראלים".

ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה: "אנו שמחים ומתרגשים לקחת חלק ולפתוח את הפרויקט הלאומי "פרחי ספורט" בשומרון. תסתכלו על הילדים האלה, הם הספורטאים של מחר. היום יותר מתמיד, תושבי השומרון מוכיחים שוב כי החיים חזקים יותר מכל כותרת בעיתון. יש כאן חיי קהילה וחברה ואנחנו נמשיך לפעול למען הספורט התרבות ואיכות החיים של התושבים שלנו".

מטרת התכנית "פרחי ספורט" היא להגדיל את כמות הספורטאים הצעירים בישראל בתוך חמש שנים ובנוסף, לספק מענה ראוי לתופעת ההשמנה המתרחבת בקרב בני הדור הצעיר בדגש על פריפריה חברתית וגיאוגרפית וקידום נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully