וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת עופר צברי: עורך דינו של מנהל הפועל פתח תקוה התפטר

23.12.2014 / 0:17

משה יוחאי בחר לוותר על התיק לאחר פרסום בערוץ 10, בו תכתובות ומסרונים של צברי עם נערים עמם הוא נחשד כי קיים יחסי מין. עורך דינו: "זה לא מעיד שאני חושב שאי אפשר לזכות אותו"

עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
עורך הדין של צברי: "היו מספר דברים שלא ראינו עין בעין בימים האחרונים"/יותם רונן

עו"ד משה יוחאי התפטר הערב (שני) מייצוגו של עופר צברי, בתיק בו מואשם מנהל הפועל פתח תקוה לשעבר בעבירות מין רבות. עורך דין יוחאי, שייצג את צברי למן הרגע בו נעצר בפעם הראשונה אחרי הנסיון לדרוס שוטרת, החליט להתפטר בעיקר נוכח פרסום בערוץ 10, ובו תכתובות ומסרונים של צברי עם נערים עמם הוא נחשד כי קיים יחסי מין תמורת תשלום וטובות הנאה אחרות.

עו"ד יוחאי אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "החלטתי להתפטר עקב חילוקי דעות ביני לבין עופר צברי. היו מספר דברים שלא ראינו עין בעין בימים האחרונים. זה לא שאני חושב שעופר צברי אשם. זה שהתפטרתי לא צריך להעיד על כך שאני חושב שאי אפשר לזכות אותו. יש עוד הרבה עורכי דין בשוק, שאני בטוח שישמחו לקחת את התיק הזה. יש הרבה מה לעשות בתיק הזה. יש עורכי דין אחרים שהמומחיות שלהם היא עבירות מין, ואולי עדיף גם לי וגם לעופר צברי, שעורך דין כזה ייצג אותו. אם הייתי מתפטר אחרי כתב האישום והצגת הראיות, אז אפשר היה לקבוע שאני לא מאמין בחפותו, אבל אני התפטרתי לפני הגשת כתב האישום ולכן לא צריך להסיק מסקנות חפוזות מדי. אני לא מצטער שלקחתי על עצמי את התיק הזה, אבל ייתכן שהייתי צריך לסיים מיד אחרי שגמרנו את כל נושא דריסת השוטרת כביכול. ברגע שזה עבר לאישום בעבירות מין, עדיף שייצג אותו עורך דין אחר".

עוד הוסיף עו"ד יוחאי: "אני רוצה לציין את התמיכה הגדולה לה זוכה עופר צברי ממשפחתו. רעייתו הדסה באה לכל דיון והיא עומדת מאחורי בעלה, ולא כל אישה הייתה תומכת כך בבעלה כשחשדות כאלה רובצים עליו. אני מאמין שהמשפחה של עופר צברי תעניק לו כוחות להתמודד מול כל האישומים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully