וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה: נאפולי זכתה בתואר לאחר 7:8 מול יובנטוס בדו קרב פנדלים

קרלוס טבס כבש צמד נפלא (5 ו-106), גונסאלו היגואין איזן פעמיים (68 ו-116) והמשחק הלך לדו קרב דרמטי במיוחד, בסיומו הפך סימונה פאדוין לגיבור הטראגי עם פנדל מוחמץ. זכייה שנייה לנאפוליטנים בתואר

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי (שמאל) מול פול פוגבה שחקן יובנטוס. GettyImages
היה שם בשביל נאפולי. היגואין מול פוגבה/GettyImages

נאפולי זכתה הערב (שני) בסופרקופה האיטלקי בפעם השנייה בתולדותיה (הפעם הקודמת הייתה ב-1990) לאחר 7:8 דרמטי בדו קרב פנדלים מול יובנטוס, ובתום 2:2 גדול ב-120 הדקות הראשונות. גונסאלו היגואין כבש את שני השערים לקבוצה של רפא בניטס, בעוד קרלוס טבס העלה את הגברת הזקנה ליתרון פעמיים. סימונה פאדוין היה הגיבור הטראגי לאחר שהחמיץ את הפנדל הגורלי במשחק שנערך בדוחא, קטאר.

יובה עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית לאחר שקרלוס טבס ניצל טעות בהגנת נאפולי ונשאר במצב של אחד על אחד מול רפאל קבראל. החלוץ הארגנטינאי בעט טוב ועל אף שהשוער הברזילאי הצליח לגעת בזה, הכדור הלך פנימה וקבע 0:1. נאפולי הצליחה לאזן בדקה ה-68 לאחר מהלך נהדר של ג'ונתן דה גוזמן, שפרץ מאגף שמאל והגביה למרכז, שם המתין גונסאלו היגואין, שנותר חופשי לחלוטין ונגח משישה מטר פנימה את ה-1:1.

שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש שוב והמשחק הלך להארכה. בדקה ה-106 הצליחה יובה לכבוש את השני לאחר פריצה נהדרת של פטריס אברה מאגף שמאל. המגן הצרפתי העביר מסירת רוחב לטבס, שעבר את השומר שלו ובעט שטוח וחזק לפינה כדי לקבוע 1:2. שער גדול של הארגנטינאי. בדקה ה-118 הצליחו הנאפוליטנים שוב לחזור לעניינים, כששוב זה היה היגואין, שניצל ערבוביה בהגנה כדי לבעוט פנימה מ-10 מטר.

במצב הזה המשחק הלך לדו קרב פנדלים. נאפולי החמיצה את הבעיטה הראשונה, כשג'אנלואיג'י בופון מגיב עם הדיפה נהדרת לבעיטה של ז'ורג'יניו. קרלוס טבס, האיש החם של יובה, ניגש לבעוט אבל נעצר בקורה. פאוזי גולאם בעט פנימה את והעלה את נאפולי ל-0:1, לפני שארתורו וידאל קבע 1:1. ראול אלביול ופול פוגבה קבעו 2:2. גוקאן אינלר וקלאודיו מרקיזיו עשו את זה 3:3. לפני שגונסאלו היגואין ואלבארו מוראטה קבעו כבר 4:4.

וולטר גרגאנו קבע 4:5, אבל לאונרדו בונוצ'י בעט טיל כדי לאזן ל-5:5. בופון לקח את הפנדל הבא אחרי בעיטה רשלנית דריס מרטנס, שבעט עם עין עקומה. ג'ורג'ו קייליני בעט את הפנדל הבא רע מאוד וקבראל קלט. חוסה קאייחון בעט בדיוק כמו מרטנס לפניו וגם הוא נעצר אצל ג'יג'י בופון. רוברטו פריירה בעט את הפנדל הבא כדי להכריע את ההתמודדות, אבל העיף אותו לשמיים. את הפנדל הבא בעט קאלידו קוליבאלי לקורה ופנימה. סימונה פאדוין בעט את הפנדל הגורלי ונעצר אצל קבראל ונאפולי חוגגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully