וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: חואן קרלוס נבארו סובל מקרע בירך וייעדר כחודש וחצי

הכוכב הוותיק של הקטלאנים נפצע במשחק ליגה מול אסטודיאנטס, ולא יגיע למשחק הטופ 16 בתל אביב באמצע ינואר. אדווין ג'קסון הוחתם, דווין סמית' ה-MVP של חודש דצמבר ביורוליג

459303600 - חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה (אמצע) מול ג'ון בריאנט שחקן באיירן מינכן (שמאל), לוקה שטייגר. GettyImages
יחזור באמצע הטופ 16. נבארו/GettyImages

ב-15 בינואר, במחזור השלישי של הטופ 16, ברצלונה הגדולה תגיע ליד אליהו, אך הערב (שני) התברר כי היא תעשה זאת ללא אחד הכוכבים הגדולים שלה, חואן קרלוס נבארו. מלך קלעי היורוליג בכל הזמנים נפצע במהלך הפסד הליגה האחרון ואסטודיאנטס, סובל מקרע בירך הימנית שלו, וייעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

נבארו בן ה-34, שהחמיץ העונה כבר ארבעה משחקים בשלב המוקדם בשל פציעות, העמיד עד כה ממוצעים של 8.5 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק ביורוליג, אך למרות המספרים הנמוכים יחסית, הוא ממשיך להוות חלק חשוב במכונה המשומנת של צ'אבי פסקוואל.

עוד לפני שלמדה על הפציעה, החתימה ברצלונה את הגארד של וילרבאן, אדווין ג'קסון בן ה-25, שהעמיד העונה ממוצעים של 14.1 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק ביורוקאפ.

דווין סמית' נבחר ל-MVP של חודש בדצמבר ביורוליג, לאחר שסיפק מספרים מצוינים של 20.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות למשחק במהלך החודש בו הוביל את אלופת אירופה למקום השני בבית ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully