וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמתו של קווין קאמפל

סגנית אלופת גרמניה, שסיימה את הסיבוב הראשון בבונדסליגה במקום ה-17 והלפני אחרון, הגיבה במהרה וצירפה את קשר רד בול זלצבורג ונבחרת סלובניה תמורת 10 מיליון יורו. "יכול להתאים לנו בצורה מושלמת", אמר המנהל המקצועי מיכאל צורק

קווין קאמפל שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
הרכש החדש של דורטמונד. קאמפל במדי זלצבורג/GettyImages

אחרי חצי עונה איומה, בה השיגה רק 15 נקודות, בורוסיה דורטמונד מגיבה מהר והודיעה כבר היום (שני) על פעילות בחלון ההעברות. סגנית אלופת גרמניה פרסמה שקשרה ההתקפי של רד בול זלצבורג קווין קאמפל חתם בקבוצה. קשר נבחרת סלובניה נולד בזולינגן בגרמניה, אבל משחק בנבחרת סלובניה בגלל שהוריו מגיעים ממאריבור.

"קווין קאמפל הוא קשר התקפי מגוון בו צפינו כבר זמן רב. עם המשחק שלו, הוא מתאים בצורה מושלמת לצרכים שלנו", אמר המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק על הקשר שכבש 29 שערים ובישל 54 ב-109 הופעות בזלצבורג. לפי דיווחים, דורטמונד תיפרד מ-10 מיליון יורו על מנת לצרף את הסלובני, עליו אמר יו"ר BVB: "קאמפל הוא קשר מהיר מאוד, שיודע להפעיל לחץ על היריבה ולכן הוא מתאים לנו מאוד. אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו לצרף אותו".

בנבחרת סלובניה יש לקאמפל 14 הופעות והוא כבש שער אחד. הסלובני חתם על חוזה ארוך טווח עד 2019 ושני המועדונים החליטו לא לדווח על הסכום עליו סגרו.

אגב, קאמפל היה אוהד בורוסיה דורטמונד עוד כילד ואף עלתה לרשת תמונה שלו מיום הלימודים הראשון בבית הספר.

קווין קאמפל שחקן בורוסיה דורטמונד כילד. מתוך טוויטר, אתר רשמי
קאמפל כילד/אתר רשמי, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully