וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד ומיאמי מתכוננים לקאמבק של לברון: "סיטואציה לא קלה"

במיאמי מתמרקים לקראת בואו של לברון (בין חמישי לשישי), וייד מודה: "אין ספק שנותרו משקעים אצל האוהדים". רובין וברוק לופז מועמדים לקליבלנד, וגם: צפו בלברון ג'וניור מלהטט

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הפך לפרסונה נון גרטה במיאמי? לברון/GettyImages

בעוד ארבעה ימים יעלה לברון ג'יימס פרקט של האמריקן אירליינס ארינה ובפלורידה כבר מתמרקים. בלילה שבין חמישי לשישי קליבלנד תתארח אצל מיאמי, במה שיהיה הרבה יותר מעוד משחק. לראשונה מאז עזב, המלך ג'יימס ידרוך לראשונה באולם ששימש לו בית במשך ארבע שנים, והקהל במיאמי, כך נראה, לא ממש יודע כיצד להגיב. כמו ב'החלטה' בזמנו, שבעקבותיה קליבלנד נפגעה קשות, לברון השאיר אדמה חרוכה גם הפעם בקבוצתו לשעבר.

מקבוצה שרצה לאליפות מיאמי הפכה לקבוצה בינונית, ופתיחת העונה שלה, עם מאזן שלילי (15:13), בוודאי לא הוסיפה למצב הרוח. כיאה למי שהוביל את מיאמי בחזרה לפסגות, והוליך אותה לשתי אליפויות רצופות וארבע הופעות רצופות בגמר, מיאמי תערוך טקס הוקרה ללברון בפתיחת המשחק, שאף יכלול סרטון עם מיטב המהלכים שלו בארבע השנים בפלורידה. אבל האוהדים יקבלו אותו "ברגשות מעורבים", כפי שמגדיר זאת חברו הטוב של לברון והצלע השנייה מהטריו שהרכיבה מיאמי בזמנו, דווין וייד.

שחקני מיאמי היט, לברון ג'יימס, דוויין וייד. AP
נותרו בקשרי חברות. לברון עם וייד/AP

"זו תהיה סיטואציה לא פשוטה עבורם. ברור שיש משקעים, אבל אני חושב שצריך לקבל אותו באופן קצת שונה", אמר. "אסור לשכוח שהוא לקח אותנו למקומות שהיינו בהם רק פעם אחת לפני כן. צריך לעשות לו קבלת פנים יפה בהתחלה, ואז, כשהמשחק ייצא לדרך, לעשות את מה שצריך לעשות".

וייד מודה שהיחסים החמים עם לברון מתקופתם המשותפת לא נקטעו בעקבות העזיבה שלו לאוהיו. "בסופו של דבר זה רק ספורט. לא אתן לעניינים ספורטיביים לעבור בינינו, אני פשוט לא בן אדם כזה. ההחלטה של לברון לחזור הביתה לא פגעה כהוא זה ביחסים בינינו. אנחנו אפילו משוחחים יותר אחד עם השני. התרגלנו להישען זה על זה".

ובינתיים, בתקשורת האמריקאית ממשיכים לעסוק ברכש שנמצא על הכוונת של הקאבלירס. בעוד ששמותיהם של קוסטה קופוס, טימופיי מוזגוב וריי אלן הוזכרו בעבר, שניים חדשים הצטרפו לרשימה: האחים ברוק ורובין לופז. עם זאת, ב'פוקס ספורטס' נכתב כי המשכורות של השניים גורמות לכך שעסקה פוטנציאלית לא נראית כרגע ריאלית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ולסיום: לברון ג'וניור מלהטט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully