וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי הפועל פתח תקוה הגיעו למתן עדות אופי בעניין עופר צברי

22.12.2014 / 17:43

המאמן עידן בראון ("הכרתי את צברי פחות מחצי שנה"), המנכ"ל יורם עינב ואחרים במועדון זומנו למשטרת בת ים. רב פקד רונן שמרי, שאחראי על ניהול החקירה: "עופר צברי הוא אדם מסוכן"

עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
הפרשה מסתעפת. צברי/יותם רונן

מאמנה של הפועל פתח תקוה, עידן בראון, יחד עם מנכ"ל המועדון יורם עינב ועובדים אחרים בקבוצה ממלאבס זומנו היום (שני) למשטרת בת ים על מנת למסור עדות אופי בעניינו של מנהל הקבוצה לשעבר, עופר צברי, אשר מעצרו הוארך בשלושה ימים נוספים.

בראון אמר לוואלה! ספורט: "הייתי אולי חמש דקות בתחנה, כדי למסור עדות אופי. שאלנו לפני שהגענו אם מדובר בחקירה ואמרו לנו במפורש שמדובר במתן עדות אופי. אני לא מכיר יותר מדי את עופר צברי. אפילו פחות מחצי שנה, כי רק הקיץ התחלנו לעבוד יחד בקבוצה הבוגרת. יש אנשים במועדון שמכירים אותו 15 שנה, כך שהם יכולים למסור יותר פרטים בעדות האופי. אני הייתי בדיוק חמש דקות ונסעתי הביתה".

גם עינב לא מכיר יותר מדי את צברי, מאחר שגם הוא די חדש במערכת: "בהפועל פתח תקוה התחלפו בשנים האחרונות ההנהלות ובעלי הקבוצה ומי שנמצא כאן היום לא עבד הרבה זמן עם עופר צברי", אמר עינב.

כאמור, היום הוארך מעצרו של צברי, שמואשם בשורה של עבירות מין חמורות. חוקרי המשטרה, רב פקד רונן שמרי ורב סמל בכיר עמוס מאיר הגישו לבית המשפט הצהרת תובע כנגד צברי, לו יוחסו העבירות וביניהן מעשה מגונה ומעשה סדום בקטינים. בכוונת המשטרה להגיש נגד צברי כתב אישום במהלך 72 השעות הקרובות.

"עופר צברי הוא אדם מסוכן", קבע במהלך הדיון רפ"ק שמרי, שאחראי על ניהול החקירה. לאחר מכן, הוא פירט את הסיבות שבגינן החליטה המשטרה להגיש נגדו כתב אישום. "הוא קיבל שירותי מין בכסף מקטין, תקף שוטרים שביצעו את עבודתם נאמנה ולאחר מכן ברח וסיכן עוברי אורח. כמו כן, הוא ניצל קטינים מסכנים בני 15, ביצע בהם מעשה סדום ומעשה מגונה, תוך שהוא מנצל את מרותו", אמר שמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully