וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע המדינה: סיבוב ז' יוצא לדרך

מוליכת הליגה הלאומית בני יהודה תארח את מכבי צור שלום מליגה א' (20:00), עירוני קרית גת תדרים עד אילת (13:00) למשחק לא פשוט ואילו הפועל כפר סבא תגיע לטבריה (19:50) לאחד משלושה משחקים על טהרת ליגת המשנה

שחקני בני יהודה, איציק עזוז, בן צעירי, כפיר אדרי, עוז ראלי. יוסי ציפקיס
בני יהודה רוצה לטפס לסיבוב ח'/יוסי ציפקיס

12 מתוך 14 משחקי סיבוב ז' בגביע המדינה בכדורגל ייערכו מחר (שלישי), כאשר קבוצות הליגה הלאומית ינסו להעפיל לשלב הבא, בו ייכנסו אל התחרות גם קבוצות ליגת העל. משחקי הערב ישודרו בערוץ הקיבוץ בספורט 5+ לייב החל מ-19:30.

מוליכת הליגה הלאומית, בני יהודה, תארח בבלומפילד (20:00) את מכבי צור שלום, שנמצאת מתחת לקו האדום בליגה א' צפון. צור שלום עברה בשלב הקודם את מכבי בני נחף, אבל סיכוייה להפתיע את הזהובים לא נראים גבוהים, למרות שבני יהודה בלי ניצחון בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

עירוני קרית גת, שנמצאת במקום השני בלאומית, תתארח אצל בני אילת (13:00). קרית גת צברה נקודה בודדת בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, היריבה מוליכה את מחוז דרום ב' בליגה ב' וכבר עברה ארבעה סיבובים בגביע.

רפי עמוס שחקן עירוני קרית גת. ניב אהרונסון
מוקש לא פשוט באילת לרפי עמוס וקרית גת/ניב אהרונסון

מכבי הרצליה, שנמצאת במקום התשיעי בלאומית וניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים תארח (19:45) את בית"ר טוברוק, שמדורגת רק שמינית בליגה ג' מחוז שרון וחולמת להיות סינדרלה. במשחק על טהרת הלאומית תארח הרביעית בני לוד את נועלת הטבלה הכח עמידר רמת גן (19:45). במפגש הליגה בין הקבוצות לפני חודש וחצי ניצחה לוד 1:2 בחוץ ובגביע הטוטו בקיץ היא ניצחה 0:2. הפועל רמת גן, מהמקום ה-11 בלאומית, תמתין למ.ס. גבעת אולגה, החמישית בליגה א' צפון (19:50).

עוד משחק בין שתי קבוצות מהלאומית יפגיש את עירוני טבריה, המדורגת 12 והפועל כפר סבא, השלישית בטבלה (19:50). כפר סבא ניצחה במפגש הליגה בספטמבר 0:1 בחוץ ואילו בגביע הטוטו הפסידה 1:0 בטבריה. אחי נצרת, מהמקום השביעי בלאומית, תארח את הפועל ירושלים, שמדורגת 13 (20:00). בליגה הן נפרדו ב-1:1.

משחקים נוספים (13:00):

הפועל בקה אל גרבייה - סקציה מעלות תרשיחא
מ.ס. שיכון המזרח - מ.ס. באר שבע
הפועל מרמורק - הפועל בית שאן (5+ לייב)
הפועל מגדל העמק - מכבי דלית אל כרמל
אסי גלבוע - מ.כ. חולון

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully