וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט רצה לזמן את מונטארי, ההתאחדות הגנאית התנגדה

המאמן הישראלי ניסה להחזיר את מונטארי, אסיין ופרינס-בואטנג המושעים לנבחרת, אך יישר קו עם החלטת ההתאחדות. גורם: "אם מונטארי היה חוזר לנבחרת זה היה עלבון לשאר השחקנים ולמדינה"

אברהם גרנט. GettyImages
יישר קוו עם דרישת ההתאחדות. גרנט/GettyImages

פחות מחודש לפני פתיחתה של אליפות אפריקה 2015, ואברהם גרנט מתמודד לראשונה עם הפוליטיקות הסובבות את נבחרת גאנה. על פי הדיווחים בגאנה, המאמן הישראלי החדש הגיש את רשימת המוזמנים המורחבת להתאחדות הגנאית כבר לפני חמישה ימים וזו הייתה אמורה לפרסם את הסגל רשמית, אבל המאמן כלל בתוכה את סולי מונטארי המושעה ונתקל בהתנגדות נחרצת שגם הובילה לעיכוב בפרסום.

"אם מונטארי היה חוזר לנבחרת זה היה עלבון לשאר השחקנים ולמדינה, כי הוא עדיין לא ריצה את ההשעיה על מה שעשה בגביע העולם", אמר גורם בנבחרת גאנה.

סולי מונטארי שחקן מילאן חוגג. AP
מונטארי/AP

במהלך המסע האחרון שלו באירופה נפגש גרנט עם מונטארי ומייקל אסיין המשחקים יחד במילאן ורצה להחזירם לנבחרת, כמו גם את קווין פרינס בואטנג. אלא שהשלושה מושעים בגין עבירות משמעת שביצעו במהלך המונדיאל (מונטארי תקף את אחד מאנשי ההתאחדות, בואטנג העליב את המאמן הקודם אקוואסי אפיה ואסיין הסתכסך עם ההתאחדות) וקברניטי הענף בגאנה דורשים התנצלות לפני שיסכימו לאשר את חזרתם לנבחרת הלאומית.

מי שנמצאים בסגל הרחב וצפויים להוביל את גאנה בטורניר היבשתי שייצא לדרך ב-17 בינואר, הם אסמואה ג'יאן, ווקאסו מובארק והאחים אנדרה וג'ורדן איוו. גאנה תשחק בבית ג' יחד עם סנגל, אלג'יריה ודרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully