וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מחפשת מימון לצירוף רודי חדד, מעצרו של צברי הוארך

22.12.2014 / 13:32

בהנהלה מקווים שהקשר יסכים לשחק בשכר סמלי כדי להוכיח את עצמו. מעצרו של צברי הוארך: "הנערים העריצו אותו, והוא ביצע את זממו במחסן"

one

רודי חדד ממשיך לגלות יכולת גבוהה באימוני הפועל פתח תקוה אבל בשלב הזה אין לקבוצה את היכולת הכספית לצרפו. פתח תקוה אמנם השתחררה באחרונה מחוזהו של ליאור אסולין, אבל המהלך הזה גרם רק לאיזון תקציבי ולא לעודף. בכל אופן בקבוצה מחפשים ספונסר למימון עסקת חדד, אלא אם הקשר יסכים לשחק בשכר סמלי כדי להוכיח את עצמו, ולמצוא קבוצה שתשלם לו יותר בעונה הבאה.

קשר מכבי תל אביב רודי חדד. יותם רונן
מגלה יכולת גבוהה באימונים. רודי חדד במדי מכבי תל אביב/יותם רונן

הבלם צ'ימאזי אמבה המריא אמש לחתונת אחותו בניגריה וספק אם יספיק לחזור למשחק מול הפועל באר שבע בשבת. בקבוצה החליטו לא לקנוס את חסן אבו זייד אף שהורחק בשבת בכרטיס אדום בטענה כי יניב לביא מהפועל רעננה היה זה שהתגרה בו.

בקבוצה ממשיכים לבדוק האם לעופר צברי היה קשר עם נערים ממחלקת הנוער של המועדון, ועל סמך הבדיקות מול פרקליטו ההשערה היא שלא היתה מעורבות של מישהו מצעירי האגודה. יחד עם זה הבהירו בקבוצה, כי כל עוד לא מדובר במידע מוסמך מהמשטרה הם לא יכולים להיות בטוחים שהוא נכון.

הפועל פתח תקוה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00, בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים ואיחור של קבוצה בעליה למגרש במשחק נגד הפועל רעננה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עופר צברי מובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום, תל אביב. יותם רונן
"ניצל קטינים מסכנים בני 15, ביצע בהם מעשה סדום ומעשה מגונה, תוך שהוא מנצל את מרותו. הם רצו לשחק כדורגל, והם העריצו אותו, והוא החליט לבצע במחסן את זממו". צברי בבית המשפט/יותם רונן

מעצרו של מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי הוארך היום (שני) בשלושה ימים נוספים, עד ה-25 בדצמבר. נציג המשטרה ציין ש"יש חומר מ- 48 שעות האחרונות של החקירה אשר ביססו את החשדות, מדובר בביצוע עבירות מין בכפייה... מדובר בנערים שמבחינה רגשית עולמם התהפך עליהם בשבוע הזה מאז שהוא נעצר ומאז שהתבססו הראיות. מדובר בנערים שנמצאים במצוקה נפשית מאד גדולה ... יש מספר רב של נערים שיש בהם פגיעות ברמות כאלה ואחרות...

"עופר צברי אדם מסוכן. נקודה. פעמיים. פעם אחת שקיבל שירותי מין בכסף מקטין, אחר תקף שוטרים שביצעו עבודתם נאמנה, וברח וסיכן עוברי דרך. פעם שניה ניצל קטינים מסכנים בני 15, ביצע בהם מעשה סדום ומעשה מגונה, תוך שהוא מנצל את מרותו. הם רצו לשחק כדורגל, והם העריצו אותו, והוא החליט לבצע במחסן את זממו".

מנגד, נציגו של צברי אמר: "בחמישה ימי חקירה הם לא ביצעו ולו פעולה אחת לבחון את גרסתו, לבחון אם הגרסה אמת. הוא מסר גרסה לגבי כל קטין וקטין. בגלל שהוא ברח מהשוטרת הם בחרו לא לבדוק את הגרסה שלו. לא יתכן שיבוא אדם ויתן גרסה ויגידו שלא בדקו.

השופט החליט ש"מתיק החקירה מצטיירת לכאורה תמונה מצערת וקשה של ביצוע עבירות מין בקטינים באופן שיטתי, ועל כן נשקפת מהחשוד מסוכנות שלא ניתן לצמצמה בשלב זה בחלופת מעצר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully