וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל עכו לראש העיר: אם חרזי לא יפוטר, אנחנו נעזוב

22.12.2014 / 11:21

ראש העיר שמעון לנקרי הוא היחיד שתומך בהעסקת המאמן, וגם מימון חיצוני לא יאפשר החתמת מחליף, שכן הכסף ישמש לכיסוי חובות. לנקרי טרם הגיב לאיום, במועדון מעוניינים באריק בנאדו

one

לא שקט בהפועל עכו. כל חברי הנהלת הקבוצה העבירו היום (שני) מסר ברור לראש העיר, שמעון לנקרי, כי אם אלון חרזי לא יפוטר הם יעזבו את הקבוצה. הבעיה כרגע, חובות הקבוצה לא מאפשרות החתמת מאמן נוסף אם חרזי יפוטר. אתמול בערב נערכה פגישה בין הגורמים בעכו כשעל הפרק פיטורי המאמן, אלון חרזי. לנקרי, שוב נתן אתמול גיבוי למאמן ונראה כי היחיד שבינתיים שתומך בהמשך עסקתו. הבוקר התכנסו שוב ראשי הקבוצה וניסו לגרום לחרזי עצמו להגיש את התפטרות בעצמו, אך ללא ההצלחה. לאחר מכן כבר גיבשו החלטה בהנהלת הקבוצה והעבירו מסר לראש שאם חרזי לא יפוטר, אז הנהלת המועדון תתפטר ותעזוב את הקבוצה. ראש העיר טרם הגיב לאיומים האלה, אבל התפתחויות עוד אמורות להיות בגזרה זו היום.

חשיפה: שכרו של אלון חרזי – 2,324 שקל ליום עבודה

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
ראשי הקבוצה ניסו לגרום לחרזי עצמו להגיש את התפטרות בעצמו, אך ללא ההצלחה/מגד גוזני

בכל מקרה, הבעיה כרגע היא שעכו לא יכולה להרשות לעצמה לפטר את חרזי. בבקרת התקציבים ישנה הערת אזהרה לעכו שסוחבת חובות לגורמים שונים שעבדו בקבוצה, וכרגע ישנה חריגה של 600 אלף שקל מהתקציב המועדון. לכן, גם אם יהיה מימון חיצוני למאמן נוסף, כפי שהבטיחו אנשי עסקים אתמול לראש העיר, הבקרה לא תאשר את הכספים להחתמת מאמן אלא לכיסוי החובות. כלומר, אם עכו רוצה להחתים מאמן נוסף היא תהיה חייבת לגייס כספים נוספים למועדון או מראש העיר או מאנשי עסקים פרטיים קודם כל לסגור את חובות הקבוצה ואז כסף נוסף להחתים מאמן חדש. אם בכל זאת חרזי יחליט להיכנע לגורמים במועדון ולהתפטר, אז ככל הנראה המאמן הבא של עכו יהיה אריק בנאדו, אותו מאוד רוצים לראות בקבוצה הצפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully