וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: שכרו של אלון חרזי – 2,324 שקל ליום עבודה

2.10.2014 / 15:45

שעת אימון של מאמן הפועל עכו עולה 312 שקל, הוא נהנה ממענק הישארות בגובה 35 אלף שקל ובסוף השנה הוא ישודרג ב-20 אחוז. נתוני השכר המדהימים של המאמן המתחיל נחשפים, כולל מענק החתימה שסביבו קיימת מחלוקת

one

בווידאו: הפועל עכו נפרדת מבית"ר ירושלים ב-1:1

2,324 שקלים ביום ו-312.47 שקלים בשעה - זהו שכרו של מאמן הפועל עכו, אלון חרזי, שרק לפני כחודש עמד לראשונה על קווים כמאמן של קבוצה כלשהי. לוואלה! ספורט הגיעו נתוני השכר של חרזי, שנחשבים לגבוהים מאוד בהשוואה למרבית מאמני הליגה. על פי הנתונים שעולים מתלוש השכר של חרזי ומהחוזה שלו, שהגיעו לידי וואלה! ספורט, הוא אמור להרוויח בשנה הקרובה 872,698 שקל ברוטו עוד לפני חישוב מענקים של מיקום והישגים.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
שכר גבוה בהשוואה למרבית המאמנים בליגה, עוד לפני חישוב מענקים של מיקום והישגים. אלון חרזי/מגד גוזני

כזכור, חרזי שימש בשנה שעברה כמנהל המקצועי של המועדון, אז את שכרו הוא קיבל באמצעות עיריית עכו, והקיץ כאשר הוא מונה למאמן וחתם על חוזה לשנתיים, שכרו מועבר דרך הקבוצה שהחתימה אותו על חוזה מכובד מאוד. חשוב להדגיש כי חרזי, בניגוד לשנה שעברה, אמון גם על בניית הקבוצה וגם על אימונה, תפקיד שהתחלק כאמור לשניים בשנתו הראשונה של חרזי במועדון. בעונה בה חרזי שימש מנג'ר מקצועי הוא הצעיד את עכו להצלחה והקבוצה נשארה בליגת העל חרף הקשיים בהן עמדה. את העונה הנוכחית תחת שרביט האימון של חרזי פתחה עכו בלוש תוצאות תיקו, כשבמשחקה במחזור האחרון נגד בית"ר ירושלים היא הציגה כדורגל תוסס וחיובי.

שכר הבסיס של חרזי בעונה הקרובה עומד על 58,120 שקל ברוטו, והוא יקבל את שכרו לאורך כל השנה (12 חודשים). נושא שעולה מתוך תלוש השכר של חרזי הוא מענק החתימה שהוא יקבל. בתלוש השכר לחודש ספטמבר של חרזי מופיע תחת סעיף "מענק חד פעמי" סכום של 70 אלף שקל נטו ו-139,738 שקל ברוטו, אך בהפועל עכו הדגישו השבוע כי הם לא מכירים את המענק הזה וטוענים כי חרזי לא נהנה ממענק חתימה כלשהו.

בהקשר הזה חשוב להדגיש כי בבקרת התקציבים מציגים גרסה נוספת. לדברי עופר אורליצקי, יו"ר בקרת התקציבים, הפועל עכו הפקידה לפני כחודש את שכרו ל-12 חודשים של חרזי ויחד עימם התבקשו בבקרה לאשר מענק חתימה בגובה 70 אלף שקל ברוטו. אלא שבבקרה ביקשו הבהרות לגבי אותו מענק. מאז עבר כחודש ואותו מענק לא הופקד בבקרת התקציבים ולא ברור נכון לעכשיו אם בכלל שולם או אם יש כוונה לשלמו בעתיד.

דייני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מימין לשמאל: אסף הדסי, בן ציון פרחי, יהושע גלברד, בן ציון כהן ואורטל קליין. ברני ארדוב
שלוש הגרסאות של החוזה סותרות וצריכות להיבדק היטב על ידי ההתאחדות לכדורגל. בית הדין של ההתאחדות/ברני ארדוב

בחזרה לחוזה של חרזי: למאמן של הפועל עכו גם מובטחים תגמולים נוספים על פי הצלחותיו כאשר מענק ההישארות שלו בליגת העל עומד על 35 אלף שקל נטו ומענק העפלה לפלייאוף העליון הוא 52,500 שקל. אבל יש גם סעיפים נוספים שמבטיחים לחרזי שכר נוסף במקרה שעכו תתמודד בפלייאוף התחתון ותסיים במיקום גבוה. אם הקבוצה תסיים במקום השביעי, יקבל המאמן 42 אלף שקל, ואם היא תגיע למקום השמיני, הסכום יעמוד על 38 אלף שקל. במקרה שעכו תצליח להבטיח לעצמה מקום באירופה בעונה הבאה, חרזי יקבל 70 אלף שקל נוספים, וזהו גם הסכום שהוא יקבל במקרה של זכייה בגביע המדינה. זכייה בגביע הטוטו הייתה מסדרת לו 35 אלף שקל, אבל עכו הודחה מהמפעל.

בסוף השנה הקרובה, ייהנה חרזי משדרוג של 20 אחוז באופן אוטומטי, כלומר בעונה הבאה שכר הבסיס של חרזי יעמוד על לא פחות מ-69,744 שקל, וכך גם המענקים יגדלו בהתאם. במשך כל תקופתו של חרזי בהפועל עכו, הוא ייהנה מרכב צמוד, כאשר אחזקתו, תשלומי הדלק ותשלומים עבור שימוש בכבישי אגרה מגיעים ל-2,960 שקל ויוצאים מקופת המועדון שחשוב להדגיש שממומן באופן משמעותי מכספי עיריית עכו וממשלמי המיסים.

אלון חרזי מסר: "אין תגובה". גם ממועדון הפועל עכו סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully