וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון הורחק ממשחק נוסף, משחק רדיוס עם קהל לעכו

1.10.2014 / 19:00

מאמן מכבי פ"ת נענש על כך שחילק הוראות מול רעננה למרות שהיה מורחק. עכו תארח את מכבי תל אביב במגרש חלופי

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יצטרך לנדוד דווקא מול מכבי תל אביב. אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו לא תארח את משחק הבית הבא שלה, ב-26 באוקטובר מול מכבי תל אביב, במגרשה הביתי. זאת לאחר שהיום (רביעי) נפסק לחובתה עונש רדיוס עם קהל בפועל בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. עכו הועמדה לדין לאחר שבשבת האחרונה, במשחק מול בית"ר ירושלים, נזרקה שקית גרעינים שפגעה בעוזר השופט מכיוון יציע אוהדיה. הקבוצה גם נקנסה ב-15 אלף שקלים.

שקית הגרעינים הושלכה למגרש בעקבות שער שני של עכו שנפסל. השער הראשון, שהבקיע עדי קונסטנטינוס, לא אושר בשל טענה שגויה לנבדל. בשני היה כבר נבדל ברור, אולם אחד הצופים איבד את קור רוחו וזרק את שקית הגרעינים.

גם בית"ר לא יצאה נקייה מבית הדין בעקבות אותו משחק. הקבוצה הורשעה בעבירות של איחור בעלייה למגרש ובהתנהגות בלתי הולמת של אוהדיה. בשל האיחור נגזר עליה קנס של 3,000 שקלים, כש-5,000 שקלים נוספים יועברו להפועל עכו בשל הנזקים שנגרמו למגרשה.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שוב הורחק. בן שמעון/מגד גוזני

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון הורשע בעבירה של אי קיום החלטת מוסד שיפוטי, ונגזרה עליו הרחקה ממשחק אחד בפועל ועוד הרחקה משלושה משחקים על תנאי לשנה. בנוסף, המאמן ספג קנס של 2,000 שקלים בפועל ועוד 5,000 שקלים על תנאי לשנה.

כזכור, המאמן שכבר ספג הרחקה משני משחקים, ישב ליד הספסל במשחק הביתי מול רעננה וחילק הוראות לשחקנים חרף ההשעיה שלו ולכן עמד לדין משמעתי. המשמעות היא שבן שמעון יהיה ביציע גם בשני המשחקים הקרובים מול עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע. עמי פאן מנהל הקבוצה הורשע בעבירה של התנהגות בלתי הולמת ונגזר עליו קנס כספי של אלף שקל וכן איסור להמצא בתחומי שדה המשחק לשלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully