וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל ת"א: "בשביל החברים של ברקוביץ' יש כסף?". חג'ג' ביטל את הפגישה עמו

22.12.2014 / 10:28

גוברת המתיחות בהפועל תל אביב אחרי הציטוטים של איל ברקוביץ' בתקשורת על הנעשה במועדון. במועדון מתקשים להבין את המנג'ר: "אם הוא כל כך דואג לגנן המועדון, למה צריך לממן דירה לגאל אטוק, ששייך לפיני זהבי?". סיימון כץ רצה לשלם את שכר הגנן, אך גילה כי אין איש כזה

one

בהפועל תל אביב מתקשים להרגיע את הרוחות בין עידו חג'ג' למנהל המקצועי איל ברקוביץ'. באופן רשמי אומרים במועדון האדום כי בסך הכול מדובר באי הבנה אחת גדולה ולשני האנשים יש כוונות טובות, אלא שמאחורי הקלעים הייתה אתמול דרמה לא קטנה, שכללה עשרות שיחות טלפון בין הגורמים השונים, כדי להבין את כעסיו של המנהל המקצועי במועדון. אחרי בירורים שונים, הוחלט שחג'ג' וברקוביץ' ייפגשו היום (שני) כדי ללבן את העניינים, אבל בסופו של דבר חג'ג' ביטל את הפגישה לאור הציטוטים של ברקוביץ' בתקשורת. כמו כן, נראה שחלוץ המריבה האוזבקי, איבן נגאייב, לא יגיע לארץ בסופו של דבר. אולם זה לא סוף הסיפור.

מקורבים לחג'ג' אמרו היום שהוא פגוע מאוד מהתנהלות של ברקוביץ', וקשה לראות את השניים האלה ממשיכים לעבוד ביחד. חשוב לציין כי הבאת החלוץ הייתה אמורה להיות ממונת לחלוטין על ידי חג'ג', ולא כחלק מתקציב הקבוצה כמו במקרה של בסארט עבודרחימי, שביום שנחת חג'ג' העביר לקבוצה כ-700 אלף שקל לכסות את שכרו ועלות השאלתו לקבוצה. לכן לאף אחד לא ברור, גם לחג'ג' עצמו, מדוע ברקוביץ' החליט למתוח ביקורת לא נעימה אשר פגעה באיש העסקים שתורם לקבוצה מיליונים בשנים האחרונות.

פיצוץ בין ברקוביץ' לחג'ג', שטוען: "איבן נגאייב עבר דרך איל"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
ינסו להגיע להבנות. איל ברקוביץ' ועידו חג'ג'/ברני ארדוב

ביממה האחרונה אנשים בהפועל תל אביב לא הפסיקו להעביר ביקורת על ברקוביץ', ונראה כי ההתנהלות האימפולסיבית, לטענתם, מצדו של המנהל המקצועי נמאסה על רוב הגורמים במועדון. "גם אם יש לאיל כוונות טובות, זו בטח לא הדרך להעביר אותן", אמר גורם בכיר במועדון אתמול. "לא עושים מלחמות כוח בתקשורת. זה גורם לכולם מבוכה, וקשה לראות דרך שיהיה אפשר לחיות עם התנהגות הזאת עוד הרבה זמן".

עוד עקצו בהפועל את המנהל המקצועי, שדיבר ב"יציע העיתונות", בערוץ הספורט על אי תשלום לעובד המועדון, גנן בן 70: "אם הוא כל כך דואג לגנן של המועדון אז למה הקבוצה צריכה לממן דירה והוצאות באלפי שקלים לשחקן כמו גאל אטוק, ששייך לפיני זהבי? זה שחקן שלא ראה דקה על הדשא אחרי שכבר נבחן. את הכסף הזה יכלו להעביר למשכורות. כנראה שבשביל החברים של איל יש כסף". כרגע, על פי גורמים במועדון, ברקוביץ' נשאר בקבוצה מהסיבה הפשוטה שמחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, לא מעוניין לנהל את הקבוצה בשותף וספק אם מעוניין למצוא איש שיאייש עמדה זו. בכל אופן, גורמים שונים רואים במריבה אתמול עם חג'ג' את סופו של ברקוביץ' במועדון, משום שלאחר עימות כזה לא יכולה להיות דרך חזרה. במוקדם או במאוחר.

כמו כן, היום חבר הדריקטוריון סיימון כץ ערך בדיקה מול גורמים בקבוצה אם אכן קיים אדם כזה שלא קיבל את שכרו, וחיפש אחר אותו גנן בן 70. כץ רצה להציע לשלם את שכרו באופן אישי, אך לתדהמתו גילה כי אין איש כזה והפועל מעסיקה חברה חיצונית לגינון; "לא היה ולא נברא", אמר הבוקר כץ בהתייחס לדברי ברקוביץ אמש. "חבל שאנשים שעובדים במועדון מכפישים את הפועל".

תגובת הפועל תל אביב: "אנחנו לא מתעסקים ברכילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully