וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין ברקוביץ' לחג'ג', שטוען: "השחקן עבר דרך איל"

21.12.2014 / 17:01

המנהל המקצועי הרגיש שנעשתה התקדמות עם איבן נגאייב מאחורי גבו וזעם. חג'ג': "אין מתיחות. הוא יגיע למבחנים". סוכנו של השחקן: "הוא לא יגיע למבחנים". הצצה לעוד יום של כאוס בהפועל ת"א

one

קרקס בהפועל תל אביב. הבוקר (ראשון) החליט המאמן אסי דומב שהוא מעוניין בחלוץ האוזבקי איבן נגאייב, שאחריו הוא עקב לאחרונה. דומב העביר מסר לאיש העסקים עידו חג'ג' שהוא רוצה את השחקן, והשניים סיכמו על הבאתו של החלוץ. האדומים לא בזבזו זמן ולשחקן נשלחה הצעה כספית. בתוך זמן קצר החלו לצוץ ידיעות על הגעתו של נגאייב, מה שנתן את האות לקולות נפץ במועדון.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
קרקס. ברקוביץ' וחג'ג'/ברני ארדוב

ככה נראו שעות הצהריים ואחר הצהריים בהפועל תל אביב:

17:01: גם עמותת "האדומים" הגיבה לנעשה: "העמותה קוראת לחיים רמון לקחת אחריות על המתרחש במועדון באופן מידי ולפעול לתיקון הקלקולים השונים במערכת, כל עוד הוא משמש בתפקידו... העמותה מודה לאנשי העסקים שנרתמו לסייע על מנת שהקבוצה אכן תתחזק. סיוע זה חייב להיעשות בתיאום מלא עם הצוות המקצועי, יהיה אשר יהיה...".

15:24: בזמן שנראה שחג'ג' וברקוביץ' הגיעו למעין פשרה שעל פיה נגאייב יגיע למבחנים, לסוכנו רפי אפשטיין, יש חדשות בשבילם: "החלוץ לא יגיע למבחנים. זה שחקן נבחרת והוא לא צריך להוכיח את עצמו. שהפועל תל אביב תסדר את העניינים שלה בתוך המועדון, זה לא מענייני להתערב מה קורה שם".

15:18: אחרי כשעתיים רועשות במיוחד, עידו חג'ג' הגיב: "אין מתיחות ביני לבין איל. אני רק מנסה לעזור לקבוצה שאיל בראשה. אני מבין שהידיעות שמתפרסמות לגבי שחקנים שמגיעים להפועל גורמות למוטיבציה שלילית לחלוצים הקיימים כפי שהסביר איל. הם מנסים בכל כוחם להצדיק את מקומם בהרכב, אך במקרה הזה וכשמדובר בי, השחקן באמת מגיע לארץ. השחקן כמובן עבר את איל, אסי דומב והסקאוט שלנו, ויגיע לפי בקשת איל למבחנים".

14:38: גורם בכיר בקבוצה: "לא ברור לנו איך כל הסיפור הזה התגלגל. הדברים היו ידועים לאיל מההתחלה. כרגע אנחנו בודקים את העניין". גורם בכיר אחר: "זו הייתה אי הבנה אחת גדולה. אין לעידו חג'ג' כל כוונה להתערב מבחינה מקצועית. הוא בסך הכול רוצה לתרום. אנחנו מאמינים שהדברים יסתדרו בתוך 24 שעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איבן נגאייב שחקן נבחרת אוזבקיסטן. GettyImages
חג'ג': "השחקן יגיע למבחנים". סוכנו: "הוא לא יגיע למבחנים". נגאייב/GettyImages

14:29: גורמים בקבוצה ניסו לברר עם המנהל המקצועי מדוע הוא מסרב להחתים את נגאייב, אבל לא הצליחו להשיג תשובה ברורה. על פי ההערכות שלהם, המנהל המקצועי פגוע מכך שהמגעים התקדמו ללא ידיעתו המלאה, למרות שהוא משמש כסמכות המקצועית הגבוהה במועדון.

14:00: דומב וחג'ג' חשבו שהבאתו של החלוץ מקובלת גם על המנהל המקצועי איל ברקוביץ', אך המנהל המקצועי כעס ודרש לבטל את העסקה המתגבשת. לטענת אנשים במועדון, בשלב זה ברקוביץ' לא מעוניין לצרף שחקנים בגלל המצב הכלכלי.

13:07: ידיעות של הגעתו הצפויה של איבן נגאייב התחילו להתפשט ברשת. נגאייב הוא שחקנה של לוקומוטיב טשקנט האוזבקית. הוא שיחק לכך אורך הקריירה במולדתו ובשנתיים האחרונות (2013 ו-2014) הבקיע 17 שערי ליגה. בסך הכול הוא צבר 111 הופעות בליגה האוזבקית וכבש 35 שערים. הוא שיחק בכל הנבחרות הצעירות של אוזבקיסטן וצבר שבע הופעות בנבחרת הבוגרת. בקיץ האחרון נבחן בפארמה האיטלקית, אבל לא קיבל הצעה וחזר לאוזבקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully