וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל תל אביב, דוראנד סקוט: "לא הופענו כמו שצריך"

22.12.2014 / 10:26

האדומים יצאו מתוסכלים מההפסד בנהריה, כשטענות נשמעו על כך שהקבוצה מתקשה לשחק כפייבוריטית. הגארד האמריקאי אופטימי לקראת שבוע הגביע: "מאמין בעצמי ומנסה להדביק גם את החברים שלי"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השני בשלושת המשחקים האחרונים כשנוצחה 90:88 על ידי עירוני נהריה מהתחתית בעין שרה. בהפועל תל אביב היו מאוכזבים מאוד בסיום המשחק, לאחר שהובילו ב-11 הפרש במחצית והציגו כדורסל לא חכם ולא אגרסיבי לאורך חלקים רבים במחצית השנייה. המאמן עודד קטש הצביע בסיום על בעיית האנרגיה של הקבוצה והיה נראה שהוא מתוסכל מחוסר היכולת לנצח משחק שיכל לעלות את הקבוצה מדרגה נוספת בטבלה.

שחקן עירוני נהריה ג'ון וויליאמסון מול שחקן הפועל תל אביב יינסי גייטס. אדריאן הרבשטיין
כבר מחרתיים יש להם משחק גביע. יינסי גייטס/אדריאן הרבשטיין

"לשחק בצורה יציבה וטובה זה לא רק לקלוע לסל", אמר הגארד דוראנד סקוט שקלע 14 נקודות, "התקשינו כקבוצה, לא הופענו כמו שצריך, לא הוצאנו לפועל כמו שצריך. הם קלעו סלים שהכניסו אותם למשחק. מארק ליונס היה מדהים בשבילם, והגבוהים שלהם עשו את העבודה ככה שזה הכריע את המשחק".

חלק מאנשי הקבוצה באו בטענות כאילו האדומים מתקשים יתר על המידה במשחקים נגד קבוצות התחתית, ואמרו ש"אולי יש לנו בעיה כפייבוריטים, "אני לא יודע אם זה נכון, אני לא חושב שאנחנו בכלל מרגישים ככה", אמר הגארד האמריקאי בתגובה, "אנחנו באים לנצח משחקים, כמו שאני אומר לכולם, כל משחק הוא שונה. קבוצה רעה יכולה פתאום להתפוצץ ביום קליעה טוב והיא הופכת לקבוצה נהדרת, אז אנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך לכל קבוצה, הם באו ושיחקו חזק ומגיע להם לנצח".

האדומים יתמודדו ביום רביעי הקרוב בשמינית גמר גביע המדינה נגד עירוני נס ציונה, כשמתן נאור שסובל מקרע בשריר התאומים ימשיך להעדר. בקבוצה רואים בגביע מטרה, ורוצים להתקדם לפחות עד לרבע הגמר, שם מחכה להם מכבי תל אביב ביום שבת, "אני תמיד מאמין בעצמי ומנסה להדביק בזה גם את החברים שלי", נשמע סקוט חדור מוטיבציה לקראת שבוע הגביע, "אנחנו רוצים לנצח, נצטרך להגיע מפוקסים, לנצח את המשחק הקרוב ולהסתכל אחרי זה על השלב הבא בתקווה להגיע עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully