וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: מיטשל וואט חתם לעונה וחצי הקרובות

22.12.2014 / 9:04

הפורוורד-סנטר האמריקאי (25, 2.08) חוזר לקבוצה הכתומה אחרי פתיחת עונה מאכזבת בליגת הפיתוח. ינחת בחמישי בארץ ולא ישחק בשמינית גמר הגביע. היו"ר מזרחי: "בטוחים שהוא החתיכה החסרה בפאזל"

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי מיטשל וואט, ששיחק בשורותיה בעונה שעברה, לעונה וחצי הקרובות. השחקן, שמגיע במקומו של טוני איזלי ששוחרר מהקבוצה אתמול בבוקר, יגיע לארץ רק ביום חמישי, ולא ישחק בשמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב בהדר יוסף ביום רביעי. אם נס ציונה תפתיע את האדומים, משחק הבכורה של וואט יהיה ברבע גמר הגביע, ככל הנראה נגד מכבי תל אביב.

שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ניב אהרונסון
חוזר לכתום. מיטשל וואט/ניב אהרונסון

"אני מאוד שמח על חזרתו של מיטשל לקבוצה", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "אני בטוח שהדברים שהוא מביא למגרש יעזרו לנו להמשיך בעונה הטובה שאנחנו עושים עד כה ואף לשדרג אותנו בפרמטרים נוספים בהם אנו חייבים להשתפר". יו"ר המועדון יניב מזרחי הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להחתים את מיטשל לעונה וחצי מה שמלמד על הקו של ההמשכיות אותו אנחנו מנסים להוביל מיום הקמת המועדון. רצינו את מיטשל עוד בתחילת העונה אך הייתה לו הזדמנות להגיע ל NBA וזה לא הסתדר בשעתו. אנחנו בטוחים שמיטשל הוא החתיכה החסרה בפאזל".

וואט (25, 2.08), הוא בוגר אוניברסיטת באפלו בשנת 2012, כשבעונה האחרונה במכללה רשם 16.4 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שהרשים מאוד במחנה הקדם דראפט בפורטסמות', ואף בליגת הקיץ בממפיס הפתיעה גלבוע/גליל כשהחתימה אותו אך השחקן לא עמד בציפיות ורשם עונה חלשה עם 9.7 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה הגיע לנס ציונה והיה לאחד השחקנים הטובים בליגת העל עם 13.4 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע. אחרי ליגת קיץ טובה במדי גולדן סטייט, הגיע למחנה הסופי של הקבוצה, נחתך ונשלח לקבוצת ליגת הפיתוח של הווריורס - סנטה קרוז - במדיה רשם 4.7 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully