וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרוביץ: "מכבי תל אביב היא הפייבוריטית במאבק האליפות"

22.12.2014 / 8:22

היכולת המרשימה של האלופה בניצחון על מכבי פתח תקוה מילאה את הקשר ביטחון: "המאבק לא יהיה רק בין שלוש המוליכות, גם מכבי חיפה טובה". שחקנים על איגייבור: "בסוף יבינו כמה נוסא תורם לנו"

one

מכבי תל אביב פתחה את משחקי הסיבוב השני שלה, בדיוק כפי שפתחה את העונה בליגת העל עם נצחון מוחץ של 0:3 נגד מכבי פתח תקוה, במשחק שהוגדר על ידי המאמן פאקו אייסטרן כמשחק הכי טוב של הקבוצה מתחילת העונה. השחקנים של פאקו סיפקו מספר מהלכי התקפה מצוינים, שהעבירו מסר ברור לגבי איכות הקבוצה, שמדורגת במקום השני ובפיגור של שתי נקודות מהמוליכה, עירוני קרית שמונה.

זה היה משחק הרדיוס השלישי והאחרון אותו נאלצו לשחק הצהובים מחוץ לבלומפילד. משחק הבית הבא בעוד שבועיים נגד הפועל באר שבע ייערך באצטדיון היפואי. באופן חריג נפתחה אמש ההתמודדות באיחור של 15 דקות, לאחר אישור מיוחד שניתן ממנהלת הליגה, בשל תאונת דרכים שגרמה לפקקים גדולים בכביש החוף. אגב במחזור הקרוב ישובו הצהובים לאצטדיון בנתניה, הפעם כאורחים במשחק חוץ נגד הפועל רעננה.

זהבי: "אולי עכשיו יש לי מקום בנבחרת של שלמה שרף"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם הקהל. ברני ארדוב
העבירו מסר ברור לגבי איכות הקבוצה/ברני ארדוב

ערן זהבי, שקיבל מנוחה בשבוע שעבר בחצי גמר גביע הטוטו, שב כמובן להרכב, המשיך ברצף הכיבושים המדהים שלו וכבש במשחק ה-17 ברציפות, והפעם הצטרף אליו גם החלוץ טל בן חיים שהבקיע צמד ושבר בצורת של שבעה משחקים ללא כיבוש. השער הראשון של בן חיים בדקה ה-46, הובקע בתום אחד המהלכים הכי מבריקים של הקבוצה בתקופה האחרונה, כאשר הכדור עבר בנגיעה מנוסא איגייבור, המשתפר לאחרונה, אל זהבי וממנו לבן חיים שכבש. בסיום המשחק אגב זכה איגייבור לשבחים הן מחבריו והן מגורמים נוספים בקבוצה, שהחמיאו לו ואמרו: "אפשר לראות איך נוסא הולך ומשתפר במשחקים האחרונים. בסוף כולם עוד יבינו עד כמה נוסא תורם לנו ועד כמה הוא שחקן חשוב במערך של פאקו". המאמן הספרדי המשיך לתת אמש אשראי נוסף גם לשוער ברק לוי, שפתח בין הקורות, לאחר שהשוער הספרדי חואן פאבלו, הסובל מפציעה באחת מאצבעות ידו, כלל לא התלבש וצפה במשחק מהיציע.

החלוץ עדן בן בסט, שמוזכר כמועמד לעזוב את הקבוצה בינואר, שוב לא קיבל את חולצת ההרכב ושולב כמחליף רק בדקה ה-84. נכון לעכשיו לא נראה שיש שינוי במעמדו המקצועי הרעוע של בן בסט ואם הדברים ימשיכו באותה צורה במהלך השבועות הקרובים, נראה כי הפרידה בין הצדדים תהיה בלתי נמנעת. שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי הקדישו בסיום את הנצחון לפיזיותרפיסט הקבוצה ערן צלאח, שיעזוב את המועדון, בשל מעבר לשוויץ. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הגיע בסיום המשחק לחדר ההלבשה והעניק לצלאח את חולצת הקבוצה, חתומה על ידי כל השחקנים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: 0:3 קל למכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין שינוי במעמדו המקצועי. בן בסט/ברני ארדוב

"אני מסכים עם פאקו שזה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", אמר בסיום אחד ממצטייני המשחק, מבשל השער הראשון, הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ'. "שיחקנו טוב בהתקפה, שיחקנו טוב בהגנה ובהחלט היה לנו משחק טוב. הנענו את הכדור בצורה טובה, כפי שאנחנו צריכים לעשות. שיחקנו חזק מאוד בהגנה וגם כשאיבדנו כדורים היינו קרובים ליריב ולחצנו בחזרה".

הקשר הסרבי נשאל לגבי כושרו האישי ואמר: "פתחתי את העונה בצורה פחות טובה, כי זה היה לא פשוט לפתוח עונה בלי הכנה מסודרת עם הקבוצה. אני מרגיש כעת שוב בכושר טוב. אני נהנה מאוד לשחק עם שלושה שחקנים מהירים בחלק הקדמי וזה טוב לא רק בשבילי, אלא בשביל כל הקבוצה, כי תמיד יש לנו את היכולת והאפשרות לשחק התקפי וקדימה והפעם הראנו את זה על המגרש".

מיטרוביץ' כבר היה בקיץ עם רגל וחצי מחוץ למועדון, לאחר שלא נלקח בחשבון על ידי המאמן הקודם, אוסקר גרסיה, שב לחיים תחת הדרכתו של המאמן פאקו, שהחזיר אותו מחדש לסגל והפך אותו, בדומה לעונה שעברה אצל פאולו סוזה, לאחד השחקנים הכי משמעותיים בקישור של האלופה. "אני תמיד מנסה לעשות מה שהמאמן מבקש ממני על המגרש. אצל פאולו היו לי בעונה שעברה דרישות מסויימות והעונה אצל פאקו, יש לו את הדרישות שלו וזה מה שאנחנו עושים. העונה אני מרגיש הרבה יותר חופשיות על המגרש, בהשוואה לעונה שעברה".

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני נהנה מאוד לשחק עם שלושה שחקנים מהירים בחלק הקדמי וזה טוב לא רק בשבילי". מיטרוביץ'/ברני ארדוב

מיטרוביץ' נשאל עד כמה קשה לקבוצה לרדוף אחרי המוליכה עירוני קרית שמונה, שמנצחת וצוברת נקודות בצמרת והשיב: "אמרתי את זה כבר מספר פעמים בעבר, אנחנו לא צריכים להסתכל על שום יריב. אנחנו טובים מספיק וצריכים להסתכל רק על עצמנו ולשחק טוב בעצמנו ואז אין שום צורך להסתכל על אף קבוצה אחרת. אין לי ספק שאם נמשיך לשחק כפי ששיחקנו אתמול, אנחנו הפייבוריטים לזכייה באליפות. נהיה חייבים להמשיך ככה, או לפחות בצורה דומה לכך גם בהמשך".

לסיום התבקש מיטרוביץ' להתייחס לראש החץ המשולש בצמרת הכולל את הפועל באר שבע וקרית שמונה, אך הפתיע והוסיף קבוצה אחת שכרגע מדורגת מעט מאחור: "אני לא מסכים שהמאבק יהיה רק בין שלוש המוליכות, כי גם מכבי חיפה קבוצה טובה וגם מכבי פתח תקוה קבוצה טובה וזה טוב לכדורגל הישראלי, כי ככה יש יותר איכות וזה טוב לכולם. אני חושב שמכבי חיפה קבוצה טובה. הם אולי לא התחילו טוב את העונה, אבל אני בהחלט חושב שהם טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully