וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "שיחקנו יותר טוב מאשר ב-1:5 מול ארסנל אשתקד"

ליברפול נחלצה מהפסד כשסחטה 2:2 דרמטי מול ארסנל עמוק בתוך תוספת הזמן, ברנדן רוג'רס מסופק: "אנחנו חוזרים לעצמנו". ארסן ונגר מודה: "התוצאה הוגנת, המשחק מהעונה שעברה ישב בראש"

one
ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. GettyImages
לא מרים ידיים. רוג'רס/GettyImages

ליברפול נחלצה אמש (ראשון) בעור שיניה מהפסד כואב נוסף, כשסחטה 2:2 מארסנל בזכות שער שוויון דרמטי של מרטין שקרטל עמוק בדקה ה-97. שקרטל עצמו נפצע בראשו במהלך המשחק ודימם בצורה קשה, הבלם נחבש כשהמשחק הופסק ל-9 דקות, וממש לפני הסיום שקרטל התרומם גבוה לכדור קרן ועם ראשו הכואב נגח היטב לרשת.

ליברפול, למעשה, הייתה ראויה לנקודה (לפחות), כשהציגה כדורגל חיובי במהלך ההתמודדות, החזיקה בכדור 64 אחוז מהזמן ובעטה 27 פעמים לשער. "ההופעה שלנו היום הייתה טובה יותר מאשר ב-1:5 מול ארסנל בעונה שעברה, אין ספק בזה", אמר מאמן ליברפול ברנדון רוג'רס, "הדומיננטיות שלנו הייתה פנטסטית, כך גם המאמץ. אנחנו רוצים להחליף את תוצאות התיקו האלה בניצחונות. לאחרונה אנחנו חוזרים לעצמנו.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. Paul Gilham, GettyImages
"התוצאה הוגנת". ונגר/GettyImages, Paul Gilham

"ראינו כל מה שטוב בקבוצה, את הקצב והנחישות, את הלחץ על הכדור, שיתקנו אותם, פתחנו רווחים, תמיד איימנו. נלחמנו והשווינו עם עשרה שחקנים. אם נמשיך ככה, תהיה לנו מחצית שנייה טובה מאוד לעונה".

רוג'רס כעס על השער השני של ארסנל, שהגיע אחרי כדור חופשי שלטענתו לא היה: "אלכסיס סאנצ'ס צלל, והשופט קנה את זה, אבל אנחנו חייבים להגן טוב יותר. הם עשו שלושה דאבל פס, היינו צריכים לעצור כבר את הראשון".

מאמן ארסנל ארסן ונגר אמר בסיום ש"היה משחק אינטיסיבי, אנחנו נתחרט על זה שספגנו שער ממצב נייח בזמן פציעות, אבל התוצאה הוגנת. היו לנו קצת בעיות, המשחק מהעונה שעברה היה לנו בראש, לא היינו בקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully