וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: תרסיס הקצף מגיע גם לליגת העל הישראלית

עדיף מאוחר מאשר לעולם לא: ספריי הקצף, שמשמש שופטים על מנת לסמן את מיקום הכדור ואת מיקום החומה, יזכה לשימוש ראשון במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

one

בשעה טובה, החל ממחר ספריי הקצף המפורסם יגיע גם לכדורגל הישראלי. תרסיס הקצף, שנמצא בשימוש כבר שנים ארוכות בברזיל (החל מ-2001) ובקיץ האחרון נוסה בהצלחה גם בגביע העולמי, יופיע לראשונה במגרשי ישראל החל ממשחקה של בית"ר ירושלים נגד הפועל באר שבע מחר (20:55, ערץ 1) - ובכל משחקי הליגות המקצועניות.

שופט מסמן בספריי את מיקום הכדור. AP
בברזיל זכה כבר מ-2001. הספריי/AP

ממנהלת הליגה נמסר ש"את הופעת הבכורה עם תרסיס הסימון יערוך השופט אלון יפת, אשר השתמש בעבר בתרסיס הסימון במשחקים בינלאומיים אותם שפט.

"התרסיס, מתוצרת 9-15 FAIR PLAY, הוא זה המשמש בתחרויות הרשמיות של פיפ"א ואופ"א, והוא הובא לארץ מארגנטינה על ידי חברת אימפורטרייד ITI תוך שהוא מקבל את כל האישורים המורכבים הדרושים ממכון התקנים.

"מנהלת הליגה, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים רכשו כ- 1,000 מיכלים שיספיקו לכל עונת המשחקים הנוכחית בליגת Winner ובליגה הלאומית. היתרונות הגלומים בתרסיס הסימון כוללים מניעת ויכוחים מיותרים של השחקנים עם צוות השיפוט, התקדמות שחקנים לפני ביצוע בעיטה חופשית לשם צמצום הטווח מהבועט, הזזה של הכדור קדימה על ידי הבועט ועוד. בתרסיס נעשה שימוש בהצלחה רבה בין היתר במשחקי המונדיאל, במשחקי ליגת האלופות והליגה האירופאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully