וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי פוגשת את סטוק, דרוגבה וקורטואה חוזרים לסגל

הבלוז ינסו להחזיר את הפער מסיטי לשלוש נקודות (ב', 22:00, ספ' 1). בהולנד מדווחים: דרוגבה ניהל רומן עם מיס עולם ההולנדית, טטיאנה מאול, שהודתה: "אני עדיין אוהבת אותו"

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. Stu Forster, GettyImages
מאבק קשה מחכה לו. מוריניו/GettyImages, Stu Forster

צ'לסי מתכוננת במלוא המרץ למשחק החוץ שמצפה לה ביום שני נגד סטוק סיטי. הבלוז צועדים בראש הטבלה וינסו להחזיר את יתרון שלוש הנקודות על פני מנצ'סטר סיטי (שני, 22:00, ספורט 1, 1HD). צ'לסי תתייצב למשחק אחרי הניצחון האחרון 0:2 על האל סיטי. לשמחתו הרבה של ז'וזה מוריניו, דידייה דרוגבה יחזור לסגל אחרי הפציעה בקרסול, וגם טיבו קורטואה כשיר להתמודדות.

"מחכה לנו התמודדות קשה", הזהיר מוריניו לקראת המשחק. "יש להם את הבסיס שטוני פוליס נתן להם: פיזיות, מצבים נייחים, אגרסיביות. זה הבסיס של ההצלחה שלהם מאז שהם עלו לפרמיירליג. בשנים האחרונות עם מארק יוז הם לא איבדו את הזהות שלהם, והוא הביא כמה כיוונים חדשים ושחקנים חדשים שהוסיפו לפיזיות שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודתה שיש לה קשר לשחקן צ'לסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים כלי התקשורת בהולנד עוסקים בימים האחרונים באפשרות שדידייה דרוגבה מנהל רומן מחוץ לנישואין עם מיס עולם לשנת 2014, טטיאנה מאול? לאחרונה נפוצו שמועות על כך שחלוצה של צ'לסי עזב את אשתו דיאקיטה לאלה לה הוא נישא ב-2011 כאשר לשניים יש שלושה ילדים, וכעת מתברר כי החלוץ ניהל רומן עם מאול ההולנדית.

"אני שוב פנויה", התראיינה מאול בארצה, והוסיפה: "זה מורכב. הוא היה שחקן כדורגל, אני עדיין אוהבת אותו. כולם מכירים אותו. הוא משחק בצ'לסי, אבל אני לא אגיד יותר. לפעמים עדיף לא להגיד יותר מזה". מאול שהתה במשך שלושה שבועות בלונדון במסגרת תחרות מיס עולם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרוגבה עם אשתו בימים מאושרים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully