וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרייבורג ספגה בתוספת הזמן, דורטמונד לא אחרונה

נועלת הטבלה איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 דרמטי מול האנובר, שהצילה את סגנית האלופה מירידה למקום האחרון בסיום הסיבוב הראשון. הופנהיים קבעה את ניצחון השיא שלה בליגה - 0:5 על הרטה

שחקני הופנהיים חוגגים. Boris Streubel, GettyImages
קונצרט לפני החג. הופנהיים חוגגת/GettyImages, Boris Streubel

הליגה הגרמנית יצאה הערב (ראשון) באופן רשמי לפגרת החורף, עם אנחת רווחה גדולה מכיוון דורטמונד. סגנית האלופה הייתה מרחק שניות מירידה למקום האחרון בסיום הסיבוב הראשון, אך למזלה האנובר השוותה בתוספת הזמן ל-2:2 מול פרייבורג ומנעה את המבוכה. הופנהיים קבעה את ניצחון השיא שלה בבונדסליגה, כשהביסה 0:5 את הרטה ברלין. הליגה תשוב לפעילות ב-30 בינואר.

כריסטיאן גונטר שחקן פרייבורג. GettyImages
איזו אכזבה. כריסטיאן גונטר ושחקני פרייבורג/GettyImages

פרייבורג - האנובר 2:2

איזו אכזבה למארחים, שכבר ראו ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים ובסופו של דבר בעטו בדלי בתוספת הזמן. פרייבורג השיגה את השער הראשון רגע לפני הירידה להפסקה, כשהמגן השמאלי כריסטיאן גונטר העביר כדור רוחב ומייק פרנץ המשיך בנגיעה לרשת. הבלם מארק אוליבר קמפף נגח את השני בדקה ה-81, אבל המחליף לאונרדו ביטנקורט, אקס דורטמונד, צימק בחלוף שתי דקות וחוסלו קבע שוויון דרמטי עבור האנובר בדקה השלישית של תוספת הזמן. פרייבורג אחרונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני הרטה ברלין מתנפלים על השופט פטר זיפל. Boris Streubel, GettyImages
הרבה כעס על השופט. הרטה ברלין/GettyImages, Boris Streubel

הרטה ברלין - הופנהיים 5:0

הקבוצה של מארק גיסדול יצאה לפגרה עם ניצחון השיא שלה בבונדסליגה. החגיגה החלה עם שער עצמי של האמריקאי ג'ון ברוקס בדקה ה-23, כאשר שלוש דקות לאחר מכן הבלם אף גרם לפנדל ואפשר לסיאד סליחוביץ' לכבוש מהנקודה הלבנה. הבוסני השלים צמד עם עוד פנדל בדקה ה-39 והוריד את הופנהיים להפסקה ביתרון 0:3. הרטה לא הצליחה להגיב, ספגה מסוון שיפלוק את הרביעי בדקה ה-74 והמחליף סבסטיאן רודי חתם שש דקות לסיום. המארחת החבולה יוצאת לפגרה עם שלושה הפסדי בית בארבעת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully