וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מוכנה למכבי תל אביב, הפסד מפתיע לברצלונה

סגנית אלופת אירופה טיילה עם 73:91 קל בביתה וניצלה את הפסדה של מלאגה מול סראגוסה. הקטלאנים הפסידו 102:96 מול אסטודיאנטס. אלבה ברלין ניצחה 79:85 את פרנקפורט

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
חיפה על חסרונו של סרחיו רודריגס. סרחיו יול/GettyImages

אחרי שהסתיים לו השלב המוקדם של היורוליג, הקבוצות הבכירות של המפעל התפנו לשחק בזירה המקומית. ריאל מדריד, סגנית אלופת אירופה שתפגוש את הצהובים בשלב הטופ 16, המשיכה להרשים ואחרי הניצחון הקליל מול אנדולו אפס, הקבוצה של פאבלו לאסו הביסה את אוברדוריו בליגה 73:91 ועלתה למקום הראשון על חשבונה של מלאגה שהפסידה במפתיע לסראגוסה 82:76.

סרחיו רודריגס, הרכז הפצוע עדיין לא עמד לרשותו של לאסו, אבל סרחיו יול כיכב עם 20 נקודות ושלושה אסיסטים. אנדראס נוצ'יוני הפורוורד הארגנטינאי תרם 17 נקודות וחואן קמפאצ'ו שקיבל הרבה דקות במקומו של רודריגס הוסיף 11.

* ברצלונה, האלופה הספרדית שתפגוש גם היא את הצהובים, נחלה הפסד מפתיע בחוץ מול אסטודיאנטס 102:96. הקטלאנים חסרו את בראד אולסון ואלכס אברינס הפצועים, כשחואן קרלוס נבארו חזר ופתח בחמישייה, אבל פדריקו ואן לאקה היה כוכב המשחק הזה והוליך את המארחים עם 25 נקודות כשנאצ'ו מרטין מוסיף 24. ג'סטין דולמן הוביל את בארסה עם 25 נקודות, דשון תומאס הוסיף 16 שלא הספיקו והקטלאנים פספסו הזדמנות להיצמד לריאל ומלאגה בפסגה.

* אלבה ברלין, הקבוצה הגרמנית ששיחקה עם מכבי תל אביב בבית המוקדם ותפגוש אותה גם בטופ 16, ניצחה בליגה הגרמנית 79:85 את פרנקפורט. קליף האמונדס קלע 18 נקודות, מרקו באניץ' הוסיף 16 ואלכס קינג 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully