וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי זכתה באליפות הסתיו, חמישייה גדולה לליון

שער נפלא של מישי בטשואי (69) סידר ניצחון 1:2 על ליל ויצר טירוף חושים בסטאד ולודרום. ליון חגגה עם 0:5 בבורדו והורידה את פריס סן ז'רמן למקום השלישי, שלישייה לסנט אטיין

מישי בטשואיי שחקן מארסיי. רויטרס
לקח את הצ'אנס בשתי ידיים. מישי בטשואי/רויטרס

מארסיי הבטיחה היום (ראשון) את אליפות הסתיו בצרפת, כשחתמה את הסיבוב הראשון עם ניצחון ביתי 1:2 על ליל והעלתה את מאזנה ל-41 נקודות - שלוש יותר מהאלופה פריס סן ז'רמן. גם ליון עקפה את פ.ס.ז' ועלתה למקום השני בזכות 0:5 משכנע במגרשה של בורדו. סנט אטיין הרביעית הביסה 0:3 את אוויאן.

אוהדי מארסיי באווירת חג המולד. רויטרס
שיא צופים חדש באווירת חג המולד. אוהדי מארסיי/רויטרס

מארסיי - ליל 1:2

מרסלו ביילסה העניש את כוכבו דימיטרי פאייה והוציאו אותו מהסגל מפני שגילה חוסר רצינות באימונים. מישי בטשואי הוקפץ להרכב במקומו וניצל את ההזדמנות הנדירה כדי להבקיע שער ניצחון נפלא בדקה ה-69 ולהבטיח למארסיי את אליפות הסיבוב. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-32 אחרי שנולן רו הסיט קרן של פלוריאן תובאן לשערו הוא, אבל ליל הצליחה לחזור בדקה ה-61 עם בעיטה של הקשר אידריסה גיי, שפגעה בשחקן הגנה מקומי וחדרה פנימה. ואז הגיע בטשואי, שנתן את האות לטירוף חושים בסטאד ולודרום, ביום בו נקבע שיא אצטדיון חדש של 62,408 צופים. היה זה ניצחון בית תשיעי רצוף של מארסיי - הרצף הכי טובה שלה מאז 1990/91. יופי של דרך לצאת לפגרה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נביל פקיר שחקן ליון (מימין) עם אלכסנדר לקאזט. AP
קונצרט. נביל פקיר ואלכסנדר לקאזט/AP

בורדו - ליון 5:0

אלכסנדר לקאזט, מלך שערי הליגה הצרפתית, העלה את מאזנו ל-17 כיבושים עם צמד שלישי רצוף, ויחד עם חבורת הצעירים הקפיץ את ליון למקום השני בתום הסיבוב הראשון. האורחים הגיעו בתנופה אחרי שלושה ניצחונות ליגה והאריכו את הרצף עם הצגה נהדרת, כשלקאזט כבש בדקה ה-39, לאחר שקיבל כדור עומק חכם מנביל פקיר וירה לרשת הגבוהה מ-16 מטרים. בורדו, שלא הפסידה בבית מאז ליון ניצחה אותה 1:2 בחודש מרץ משער דרמטי של קורנטן טוליסו בדקה ה-94, ספגה שוב מאותו טוליסו, שנהנה מטעות של לאמין סאנה והרשית בדקה ה-56. ניקולא פלואה הורחק (65) ואז החלה ההתפרקות של בורדו. פקיר ניער את גרגורי סרטיץ', לעבור את השוער סדריקו קראסו ולהבקיע שער נאה בדקה ה-81, ז'ורדן פרי הצטרף לחגיגה בדקה ה-86 ומי אם לא לקאזט חתם בדקת הסיום.

סנט אטיין - אוויאן 0:3

רומן המומה סיפק הצגה אישית נהדרת וסחף את קבוצתו לניצחון קל ולמשחק עשירי ללא הפסד בליגה. הקשר בן ה-27 החל עם בישול למקס גראדל כבר אחרי דקה ושמונה שניות, בישל גם לריקי ואן וולפסווינקל ההולנדי בדקה ה-20 וחתם עם חיתוך מימין למרכז ובעיטה מסובבת בשמאל לחיבורים מ-18 מטרים בדקה ה-65. סנט אטיין הרביעית עם 36 נקודות, רק חמש פחות ממארסיי המוליכה. אוויאן ירדה שוב אל מתחת לקו האדום, עם 19 נקודות ומשחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully