וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי בין אינטר ללאציו, שער מרהיב לקובאצ'יץ'

הקרואטי כבש בוולה נפלא ופלאסיו שבר בצורת של שבעה חודשים כדי להציל את מאנצ'יני מהפסד מול האקסית. 0:1 לקייבו בדרבי מול ורונה, 1:1 בדרבי בין פיורנטינה לאמפולי, סמפדוריה רביעית

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר (מימין) מול סטפן דה פריי שחקן לאציו. GettyImages
סיים בצורת של שבעה חודשים. רודריגו פלאסיו מול סטפן דה פריי/GettyImages

יום לפני הסופרקאפ האיטלקי בין יובנטוס לנאפולי בדוחא, נמשך היום (ראשון) המחזור ה-16 בסרייה A עם ארבע תוצאות תיקו, כשבמוקד עמד כמובן ה-2:2 הדרמטי בין אינטר ללאציו בסן סירו. הדרבי הטוסקני בין פיורנטינה לאמפולי הסתיים ב-1:1, סמפדוריה סיימה ב-2:2 ביתי מול אודינזה, אטאלנטה ופאלרמו סיפקו 3:3 מהנה ורק טורינו ניצחה 1:2 את גנואה וקייבו חגגה עם 0:1 בדרבי על ורונה.

פליפה אנדרסון שחקן לאציו. GettyImages
צמד נפלא שלא הספיק ללאציו. פלילה אנדרסון/GettyImages

אינטר - לאציו 2:2

רוברטו מאנצ'יני אירח את הקבוצה עמה זכה באליפות ושני גביעים כשחקן ובעוד גביע כמאמן, ולמזלו נחלץ מהפסד בסן סירו למרות פיגור שני שערים. כבר אחרי שתי דקות פליפה אנדרסון קיבל כדור משטפן ראדו, ברח מאנדראה ראנוקיה וירה פנימה. בדקה ה-37 הברזילאי הלוהט של לאציו לא היה צריך עזרה מאף אחד. הוא חתך מצד שמאל, היתל בארבעה שחקנים של אינטר ומ-13 מטרים בעט נגד כיוון התנועה והשלים צמד אישי פנטסטי. המארחת תקפה והחמיצה, עד שמתאו קובאצ'יץ' הקרואטי הפציץ מהאוויר מ-20 מטרים ופדריקו מארקטי רק נגע בכדור בדרכו לחיבורים. השער המרהיב החדיר מוטיבציה במארחים, שבדקה ה-80 איזנו עם מצב נייח בו דנילו ד'אמברוסיו ניסה לנגוח לעבר השער ובמקרה בישל לרודריגו פלאסיו. שער ראשון העונה לחלוץ הארגנטינאי, שלא כבש מאז הצמד לרשת אותה לאציו במחזור הלפני אחרון של העונה שעברה. האורחת במקום השלישי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן קייבו אלברטו פאלוסקי (שמאל) חוגג שער בדרבי נגד ורונה. Dino Panato, GettyImages
צוות השיפוט לא ראה את הנבדל. אלברטו פאלוסקי/GettyImages, Dino Panato

ורונה - קייבו 1:0

שמונה חודשים אחרי שוורונה ניצחה את הדרבי בבנטגודי כקבוצת החוץ, הגיעה הנקמה של קייבו. החמורים המעופפים חיכו לדקה ה-81, אז המגן ארווין זוקאנוביץ' הגביה מצד שמאל ואלברטו פאלוסקי נגח בעוצמה לרשת של פרנצ'סקו בנוסי. ההילוך החוזר הוכיח שהיה נבדל, אך השער אושר. לוקה טוני כבר לא היה על המגרש, ובלעדיו לא הצליחו ניקו לופס וחאבייר סביולה להשיג את השוויון. ניצחון יוקרתי לרולנאדו מראן, בעוד ורונה עם הפסד בית רביעי בחמישה משחקים.

מנולו גביאדיני שחקן סמפדוריה. Marco Luzzani, GettyImages
שער הפרידה מסמפדוריה? מנולו גביאדיני/GettyImages, Marco Luzzani

סמפדוריה - אודינזה 2:2

הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' נצמדה לנאפולי עם נקודה ביתית מול הזברטה. פדרו אוביאנג ניצל יציאה לא טובה של אורסטיס קרנזיס כדי לסדר לסמפדוריה יתרון בדקה ה-15, אבל פנאיוטיס קונה בישל בדקה ה-31 לאלכס גייחו הספרדי שפתח במקום אנטוניו די נטאלה הפצוע ובישל גם לבלם דנילו את המהפך בחלוף שלוש דקות. למרות זאת, מנולו גביאדיני הציל נקודה עבור סמפ עם נגיחה לרשת בדקה ה-60, במה שעשוי להיות שערו האחרון לפני עזיבה בינואר.

לורנצו טונלי שחקן אמפולי. Gabriele Maltinti, GettyImages
אמפולי נמנעה מהפסד בדרבי. לורנצו טונלי/GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - אמפולי 1:1

הדרבי של טוסקנה הסתיים בחלוקת נקודות, כשלראשונה מאז 1997 הצליחה אמפולי להימנע מהפסד במגרש של יריבתה. חואן ורגאס הפרואני כבש שער נהדר בבעיטה מרחוק בדקה ה-44 והעלה את פיורנטינה ליתרון, אבל הבלם לורנצו טונלי איזן עבור המארחים עם נגיחה בדקה ה-57 אחרי קרן של מירקו ולדיפיורי. ארבעה שערים העונה לבלם בן ה-24 - כולם היו שווים נקודות.

פרנקו ואסקס שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
צמד שהספיק לפאלרמו רק לנקודה. פרנקו ואסקס/GettyImages, Tullio M. Puglia

משחקים נוספים

אטאלנטה - פאלרמו 3:3
לאטאלנטה: חרמן דניס (40 בפנדל ו-76), מקסי ומראלס (55). לפאלרמו: לוקה ריגוני (6), פרנקו ואסקס (16 ו-45)

טורינו - גנואה 1:2
לטורינו: קמיל גליק (52 ו-63). לגנואה: יאגו פאלקה (42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully