וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר דקות לכספי? סקרמנטו קינגס מעוניינת בדרון וויליאמס

בתקשורת האמריקאית מדווחים שהקינגס יציעו תמורת כוכב הנטס את הגארד דארן קוליסון והפורוורד דרק וויליאמס, עסקה שיכולה לחזק את מעמדו של הפורוורד הישראלי. הבעיה? שכרו העצום. מונטה אליס: "הספרס היו עייפים וניצלנו את ההזדמנות"

גארד ברוקלין נטס דרון וויליאמס. AP
"סקרמנטו חייבת להיות בטוחה לגבי וויליאמס כשמדובר בסכום כסף כזה". דרון וויליאמס/AP

סקרמנטו קינגס מנהלת מגעים לצירופו של כוכב ברוקלין נטס דרון וויליאמס. לפי יאהו ספורט, הגארד של הנטס עשוי להישלח לבירת קליפורניה בתמורה לגארד דארן קוליסון והפורוורד דרק וויליאמס, ואם אכן העסקה תצא לפועל, הרי שזו בשורה מעודדת עבור עומרי כספי, שיהנה מרוטציה דלילה יותר בעמדות הפורוורד.

"מקור המקורב לעסקה טוען שהיא לא סגורה, שכרו של וויליאמס הוא 63.1 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות, סקרמנטו חייבת להיות בטוחה לגבי וויליאמס כשמדובר בסכום כסף כזה", דווח באתר ESPN. וויליאמס בן ה-30 משתכר 19.8 מיליון דולר העונה, ויקבל בעונות הבאות 21 מיליון ו-22.3 מיליון דולר. העונה וויליאמס תורם לנטס 15.6 נקודות ו-6.8 אסיסטים למשק במדי הנטס.

לנטס (מאזן 15:10) יש את הפיירול הגבוה ב-NBA, והם הפסידו בשלושת משחקיהם האחרונים בליגה. מאזנם נגד קבוצות עם מעל 50% עומד על 13:1. הבעלים מיכאיל פרוחורוב השקיע במועדון סכומי עתק, ולאכבתו התוצאות רחוקות מלהשביע רצון.

מונטה אליס, דאלאס מאבריקס. AP
הרגיש את המשחק ולקח אותו עליו. אליס/AP

עיני ה-NBA הופנו הלילה (בין שבת לראשון) לדאלאס, שם רייג'ון רונדו עלה לבכורה שלו במדי המאבריקס, בדרבי מול סן אנטוניו. הספרס התייצבו ללא ארבעת הכוכבים שלהם: טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר וקוואי לאונרד ועדיין נתנו פייט למאבס, שנזקקו להתעלות של מונטה אליס. הגארד המצוין צלף 38 נקודות ב-15 מ-23 מהשדה, כולל 11 במאני טיים והוביל לניצחון 93:99, בעוד רונדו מסיים עם שש נקודות בלבד ב-3 מ-11 מהשדה ומוסיף תשעה אסיסטים ושבעה ריבאונדים לצד ארבעה איבודים, כל זה ב-34 דקות על הפרקט.

"הרגשתי את המשחק טוב, זה בדם שלי", אמר אליס בסיום, "הספרס היו עייפים מהמשחק שלהם בלילה הקודם וההגנה שלהם נחלשה קצת, אז לקחנו את ההזדמנות וניצלנו אותה". רונדו הוסיף: "היה מרגש והכי חשוב, השגנו את הניצחון". סן אנטוניו הפסידה בפעם הרביעית ברציפות וכאמור, גרג פופוביץ' העניק מנוחה לכוכבים שלו, שהפסידו פעמיים ברציפות במשחקים של שלוש הארכות: "לתת ליריבה לקלוע 25 נקודות מאיבודים במשחק חוץ הופך את המשחק להרבה יותר קשה", סיכם פופ, "אבל המאמץ שהחבר'ה שלנו נתנו היה ספקטקולרי".

אטלנטה דוהרת ואחרי שניצחה ב-29 הפרש בקליבלנד, היא גברה על יוסטון בחוץ 97:104 והשיגה ניצחון 12 מ-13 משחקים. קייל קורבר, שקלע שלשה קריטית וגם הבטיח את הניצחון עם נקודות מהקו בדרך ל-22 בסך הכול, סיכם: "עשינו פתיחה טובה של העונה, אבל יש עוד הרבה לפנינו. את העונה שעברה סיימנו במאזן שלילי ועם 38 ניצחונות בלבד ועדיין הגענו לפלייאוף. כך שאין ספק שאנחנו שמחים עם מה שאנחנו עושים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully