וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מאושרת: "אנחנו שוברים מחסומים בפרמיירליג"

הפטישים ממשיכים לנצח וביג סם אלרדייס מרוצה: "31 נקודות בשלב הזה הן הישג ענק, צריך ליהנות מהרגע כמה שיותר". דויד סילבה: "ננסה להלחיץ את צ'לסי". ויין רוני: "פספסנו בגדול"

one

טירוף חג המולד מגיע ואמש (שבת) יצא לדרך המחזור ה-17, הראשון מבין ארבעה שייערכו בשבוע וחצי הקרובים. האלופה מנצ'סטר סיטי נצמדה לפחות זמנית למוליכה צ'לסי עם 0:3 על קריסטל פאלאס, מנצ'סטר יונייטד לעומת זאת, נעצרה מול עשרה שחקנים של אסטון וילה והסתפקה ב-1:1 בחוץ. ווסטהאם הנהדרת ניצחה 0:2 את לסטר והתבססה במקום הרביעי.

דויד סילבה, שכבש צמד עבור הסיטיזנס, סיכם: "הקבוצה שיחקה טוב מול יריבה לא פשוטה, שהייתה מאורגנת בחלק האחורי. השגנו את הנקודות, כבשנו שלושה שערים ואנחנו מרוצים. אני אוהב יותר לשחק באמצע, משם אני יכול לכבוש שערים. שיחקנו בלי החלוצים שלנו והקפטן וכולנו צריכים במצב כזה לתת עוד קצת מאמץ. עשינו את זה ואני מקווה שנמשיך ככה. יש לנו חודש עמוס וצריך לנסות להלחיץ את צ'לסי כמה שיותר".

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
פספוס של יונייטד. רוני/GettyImages

יונייטד כאמור, נעצרה לאחר שישה ניצחונות רצופים. גם יתרון של שחקן לאורך דקות ארוכות לא עזר לשדים האדומים, שחזרו מפיגור בזכות שער של רדאמל פלקאו, אבל שמטו שתי נקודות בווילה פארק. המנג'ר לואי ואן חאל אמר: "כשאתה הקבוצה הטובה יותר, אתה חייב לנצח. לא היינו אגרסיביים מספיק וזה משהו שחייבים לשפר". גם ויין רוני הודה באכזבה: "היינו צריכים להשיג את שלוש הנקודות. זה מתסכל מאוד. כשהם נותרו בעשרה שחקנים, הם עברנו למגננה והיה לנו קשה לפרוץ אותה. פספסנו הזדמנות גדולה".

בווסטהאם, שמחה וצהלה. הפטישים כבר עם 31 נקודות וחזק בקרבות הצמרת, אחרי שנהנו משערים של אנדי קארול וסטיוארט דאונינג ב-0:2 על לסטר. המנג'ר סם אלרדייס אמר: "רק לעיתים נדירות יש קבוצה ששוברת את כל המחסומים שאף אחד לא חושב שהיא מסוגלת לשבור. זה מה שאנחנו עושים השנה בפרמיירליג. להיות במקום הרביעי זו מתנת חג המולד הכי גדולה שמישהו בווסטהאם יכול היה לבקש. 31 נקודות בשלב הזה של העונה הן הישג ענק מבחינתנו".

ווסטהאם צברה העונה תשעה ניצחונות, לעומת 11 אותם השיגה לכל אורך העונה שעברה. בבוקסינג דיי מצפה לה דרבי חוץ מול צ'לסי ויומיים לאחר מכן, דרבי ביתי מול ארסנל. לא פשוט. אלרדייס אמר: "אנחנו צריכים ליהנות מהרגע כל עוד הוא נמשך. בתקווה שזה יימשך עוד הרבה זמן".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את פאלאס, רק תיקו ליונייטד

לכתבה המלאה
מאמן ווסטהאם, סם אלרדייס. Dan Istitene, GettyImages
חיים בחלום. אלרדייס/GettyImages, Dan Istitene

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully