וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס חגג שער בכורה: "לא אובססיבי". ממוצע השערים של ברצלונה ירד ב-2014

ברצלונה דרסה את קורדובה, ליאו מסי רשם עוד ציון דרך, צ'אבי השווה שיא של ראול, סוארס מסופק. מאמן קורדובה זעם על שחקניו: "שיחקו בלי ביצים, באו כדי לקבל חולצה וחתימה"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
עכשיו יש לו גם שער ליגה. סוארס חוגג עם פדרו/GettyImages

ברצלונה סיימה את שנת 2014 עם ניצחון מוחץ, 0:5 על קורודובה, שצימק עבורה את הפער מריאל מדריד שבפסגה לנקודה אחת בלבד. לואיס סוארס כבש את שער הליגה הראשון שלו במדי הבלאוגרנה, וליאונל מסי הוסיף צמד כדי להשלים שנה קלנדרית עם 58 שערים, 21 בישולים (והעפלה לגמר המונדיאל).

הארגנטינאי הגיע ל-23 שערים העונה: 11 ברגל ימין, 10 ברגל שמאל ו-2 בנגיחה. לראשונה בקריירה, הוא רשם ארבעה שערים רצופים ברגל ימין. הוא השלים שנה עם 50 שערים ומעלה בארבע מתוך חמש השנים האחרונות. כמו כן, צ'אבי שיחק את משחקו ה-741 בברצלונה, והשווה את שיאו של ראול במספר המשחקים הכי גדול בקבוצה אחת בכדורגל הספרדי.

ברצלונה לא תשחק יותר השנה, וסוארס יוצא מחויך לחופשה, הביע סיפוק מהשער ואמר: "הרצף נגמר, אבל מה שחשוב זה שהקבוצה לקחה שלוש נקודות, זה חשוב, וזה טוב". החלוץ נשאל אם היה בלחץ מהבצורת שלו: "ממש לא. אני יודע שבתור חלוץ אני צריך לכבוש, אבל אני יודע שאני כאן קודם כל כדי לעזור לחברים שלי, כך שאני רגוע, אני לא באובססיה". סוארס מסכם 2014 לא פשוטה: "מבחינה אישית עברתי אירוע כאוב שאני מעדיף לשכוח, אבל אני מאושר שהצטרפתי למועדון הטוב בעולם".

פדרו הוסיף: "אני שמח לכבוש, לשחק ולעזור לחברים לקבוצה. אי אפשר לבקש יותר מזה. בכל שנה יש קשיים, זה חלק מהמציאות כשאתה רוצה להיות בהרכב של ברצלונה. אני צריך לנצל כל הזדמנות. אני לא הולך לשום מקום, טוב לי כאן".

אגב, ברצלונה סיימה את 2014 עם ממוצע השערים (2.54 שערים למשחק) הכי הנמוך שלה מאז 2009 (2.30 גולים למשחק). ב-2010 ו-2011 היא כבשה 2.66 שערים למשחק, ב-2012 עלתה ל-2.78 למשחק וב-2013 רשמה 2.56 שערים למשחק.

מנגד, מאמן קורדובה מירוסלב דיוקיץ' אמר אחרי המשחק דברים קשים על שחקניו: "לא שיחקנו עם ביצים, הגענו לכאן כדי לקבל חולצה משחקני ברצלונה. אני מתבייש. צריך לשחק כאן עם ביצים. אנחנו מבקשים חתימות, צילומים וחולצות לפני המשחק. בשביל לנצח כאן, צריך לשחק עם גאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully